به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : ۳۶۵۸۲۴
گوتی:

بهانه‌جویی بس است: بارسلونا افتضاحش را قبول کند

بهانه‌جویی بس است: بارسلونا افتضاحش را قبول کند
بارسلونا پس از تساوی 3-3 دو هفته پیش در نوکمپ برابر اینتر، شانس بسیار کمی برای صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان دارد. بارسا با سه امتیاز اختلاف نسبت به اینتر در رده سوم گروهش است و اگر امشب اینتر بتواند ویکتوریا پلژن را شکست دهد، بارسا باید در لیگ اروپا به کار ادامه دهد.

داریو مونته‌نگرو و کیم دومنک، کارشناسان برنامه ال‌چیرینگیتو، که هوادار بارسا هستند، شب گذشته دلیل حذف احتمالی بارسا از لیگ قهرمانان را به بدشانسی و داوری ها ربط دادند. مونته‌نگرو گفت که بارسا در هر دو بازی رفت برابر اینتر و نیز بازی رفت برابر بایرن بدشانس بود و استحقاق پیروزی را داشت. دومنک نیز گفت که در بازی رفت برابر اینتر داور به بارسا ضربه زد و در غیر این صورت الان شرایط دو تیم متفاوت بود.
گوتی، ستاره سابق رئال، در پاسخ به مونته‌نگرو و دومنک گفت:«بارسلونا در تابستان این همه هزینه کرد تا الان از بدشانسی و ناداوری حرف بزند؟ بارسا در لیگ قهرمانان بدشانس بوده؟ آن هم با این تیم خوبی که دارد؟ نتوانستید در هیچکدام از دو بازی رفت و برگشت اینتر را شکست دهید. اگر معتقدید کارلو آنچلوتی پس از شکست برابر لایپزیش باید از خودش انتقاد کند، پس در مورد ژاوی و بارسلونا چه باید گفت؟»
گوتی ادامه داد:«بارسا این همه هزینه نکرده تا در دور گروهی حذف شود. بهانه‌جویی بس است. شاید در بازی رفت برابر اینتر مشکلات داوری باعث شکست بارسا شد ولی در بازی برگشت و مقابل آن همه هوادار چرا بارسا نتوانست برنده شود؟ چرا هر زمان بارسا شکست می خورد، ژاوی این بحث که بارسا تیمی در حال بازسازی است را مطرح می کند؟ هرگز به وقت پیروزی‌ها چنین چیزی را از ژاوی نشنیده ام. بارسا باید این افتضاح را قبول کند و ضمن انتقاد از خود، به فکر رفع اشتباهاتش باشد.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها