به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب : ۳۶۵۸۶۸

زمان عرضه نسخه اندروید ۱۳ برای گوشی‌های گلکسی

زمان عرضه نسخه اندروید ۱۳ برای گوشی‌های گلکسی
گروه فناوری:سامسونگ زمان عرضه نسخه اندروید ۱۳ را برای گوشی‌های گلکسی مشخص کرد که شامل مجموعه‌ای از ویژگی‌های خاص سامسونگ است.هنگامی که اپل یک به روز رسانی نرم افزاری را در آیفون راه اندازی می‌کند، همه به طور همزمان آن را دریافت می‌کنند؛ اما در بخش اندروید، به تولیدکنندگان فردی بستگی دارد.
 
به عنوان مثال، آپدیت اندروید ۱۳ سامسونگ با گذشت دو ماه پس از عرضه گوگل آن برای دستگاه‌های پیکسل، همچنان معرفی نشده است.اولین دسته از تلفن‌هایی که به‌روزرسانی را دریافت کرده اند، سری گلکسی S۲۲ هستند که شامل Galaxy S۲۲+ و Ultra می‌شوند.

انتظار می‌رود موج دوم عرضه در ماه نوامبر همراه با به‌روزرسانی‌هایی برای دو نسل آخر تاشوی سامسونگ، به‌علاوه سری گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۲۱، گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ عرضه شود. کاربران تبلت‌های سامسونگ نیز شاهد آپدیت اندروید ۱۳ خواهند بود و سری گلکسی تب اس ۸ و تب اس ۷ در رتبه اول این لیست قرار دارند.

لیست دستگاه‌هایی که به روز رسانی می‌شوند از طریق یک اعلان فشار به کاربران کره‌ای سامسونگ اعلام شد. شایان ذکر است این‌ها ابتدا به دستگاه‌های کره‌ای ارجاع می‌شوند، اگرچه آمریکا اغلب مدت کوتاهی پس از آن از این روش پیروی می‌کند. گفته می‌شود نسخه فن گلکسی اس ۲۱، یک گوشی حفره‌دار به طرز عجیبی در این فهرست وجود ندارد.

صرف نظر از این، اگر از دستگاهی استفاده می‌کنید که در این لیست نیست، به ارتقای آن فکر کنید؛ زیرا به این معنی است که در لیست اولویت‌های سامسونگ پایین‌تر است.نرم افزار سامسونگ با اندروید ۱۳ One UI ۵ معرفی می‌شود. همان قابلیت‌های اندروید ۱۳، از جمله گزینه‌های بیشتر پالت رنگ، داشبورد جدید حریم خصوصی و پشتیبانی بهتر از اندازه‌های مختلف صفحه‌نمایش، به‌ویژه تبلت‌ها.

مجموعه‌ای از ویژگی‌های مختص سامسونگ نیز در به‌روزرسانی گنجانده شده اند. مانند روال‌ها، پس‌زمینه تماس‌های سفارشی و چیدمان ویجت‌ها در iOS ۱۶.حتی Bixby در سال آینده یک ویژگی Text Call را دریافت می‌کند که به پاسخگویی تلفن با تایپ متن کمک می‌کند؛ حالت تعمیر و نگهداری به شما امکان می‌دهد هنگام ارسال دستگاه سامسونگ خود برای تعمیر، داده‌های کاربری خود را پنهان کنید.

دو ماه زمان زیادی برای انتظار در خصوص ارائه اندروید ۱۳ در دستگاه‌های سامسونگ نیست؛ اما ممکن است باز هم شکایت‌هایی رخ دهد.همان‌طور که گفتم، اندروید ید طولایی در به‌روزرسانی قطره چکانی نرم‌افزار دارد. حرکتی که صدای کاربران ثابت آن را در می‌آورد. با این حال این به‌روزرسانی خیلی سریع منتشر شد؛ زیرا اندروید ۱۳ در مقایسه با نسخه‌های قبلی نسبتا کوچک است.
برچسب ها: سامسونگ گلکسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها