به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۵ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۳۶۵۹۴۴

پیام رونالدو به یونایتد: مثل همیشه متعهد و وفادارم

پیام رونالدو به یونایتد: مثل همیشه متعهد و وفادارم
گروه ورزشی: رونالدو پس از چند روز تمرین انفرادی در کرینگتون و خط خوردن از فهرست یونایتد برای بازی با چلسی، بالاخره از اواسط این هفته بار دیگر به تمرینات این تیم برگشت. 
این بازیکن پرتغالی پس از اتفاقاتی که در جریان بازی برابر تاتنهام رخ داد و به ترک زودهنگام نیمکت از سوی او و رفتنش به سوی رختکن منجر شد، حالا بار دیگر در تلاش است تا راهش را به ترکیب این تیم باز کند. 
او این هفته جلسه‌ای را با اریک تن‌هاخ برگزار کرد و صحبت‌هایی بین این دو مطرح شد که باعث شد او بار دیگر به تمرینات تیم اول برگردد. انتظار می‌رود که این بازیکن در بازی امشب در مرحله گروهی لیگ اروپا برابر شریف در میدان حضور داشته باشد. 

رونالدو شب گذشته تصویری از حضورش در تمرین یونایتد منتشر کرد و در توضیح آن نوشت:« به شرایط عادی برگشتم و مثل همیشه همان تعهد و وفاداری همیشگی را نشان خواهم داد.»
این ستاره پرتغالی از ابتدای فصل تا به حال روزهای دشواری را پشت سر گذاشته است و بسیاری باور دارند که این آخرین روزهای حضورش در اولدترافورد است، چرا که هم او قصد دارد مانند تابستان به دنبال باشگاهی دیگر در ماه ژانویه باشد و هم مدیران و کادر فنی این باشگاه امیدوار هستند که بتوانند او را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به فروش برسانند تا مشکلات پیش آمده در چند هفته اخیر حل شود. 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها