به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۵ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب : ۳۶۵۹۵۴

با اعلام یوفا: محرومیت 1 جلسه‌ای برای آنتونیو کونته

با اعلام یوفا: محرومیت 1 جلسه‌ای برای آنتونیو کونته
گروه ورزشی: تاتنهام شب گذشته در آخرین لحظات بازی با اسپورتینگ توسط هری کین به گل رسید تا صعود خود را به دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا قعطی کند. دسموند، داور هلندی دیدار اما بعد از بررسی صحنه در VAR، آن را به علت آفساید مردود اعلام کرد. تصمیم داور بازی در شرایطی اتخاذ شد که توپ در مسیر ارسال به کین به بازیکن حریف هم برخورد کرده و دلیلی برای آفساید شدن آن وجود نداشت.

امرسون، کسی که پاس را به کین داد، حتی در تصاویر فریز شده، عقب‌تر از او نشان داده می شود. البته همان‌طور که گفته می شود با برخورد توپ به مدافع اسپورتینگ، پیش از اینکه توپ به کین برسد احتمال وقوع آفساید از بین رفته بود. با این وجود اما دنی ماکلی، داور هلندی، بعد از چند دقیقه بررسی صحنه تصمیم به رد گل گرفت تا حال و روز سرمربی تاتنهام به یک‌باره از این رو به آن رو شود.

کونته که از بازگشت ده دقیقه‌ای و قطعی شدن صعود تیمش سر از پا نمی شناخت، مثل شخصی که خود گل زده، در کنار زمین گل کین را جشن گرفت. او اما بعد از اینکه با استرس، لحظات بررسی صحنه توسط داور را تماشا کرد و از تصمیم او آگاه شد، از کوره در رفت و اعتراضات شدیدی از خودش نشان داد که به دریافت کارت قرمز و اخراج از کنار زمین انجامید.
ساعتی پیش یوفا اعلام کرد که آنتونیو کونته نه تنها از همراهی تیمش در بازی حساس هفته بعد برابر مارسی در ورزشگاه ولودروم محروم است که حق ارتباط با دستیارانش، قبل و در جریان بازی را هم ندارد. او باید روی سکوها بنشیند و نمی تواند از هیچ وسیله ارتباطی استفاده کند. کونته حق حضور در تونل ورزشگاه و رختکن را هم نخواهد داشت.
برچسب ها: کونته
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها