به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۳۶۶۰۳۱

مهیج‌ترین پرچمدار سامسونگ در راه است

مهیج‌ترین پرچمدار سامسونگ در راه است
گروه فناوری: شایعه شده است که گالکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد، بنابراین، امکان دارد بپرسید، شیائومی 12T Pro بسیار ارزان‌تر نیز یکی از همین دوربین‌ها را دارد، پس چه تفاوتی وجود دارد؟ظاهرا دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ مانند رقیب چینی‌اش نخواهد بود. بدین شکل که گفته شده، این بهترین دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود که جهان تا به حال دیده است.

این افشاگری از سوی اطلاعات Ice Universe می‌آید که می‌گوید دوربین اس ۲۳ اولترا، مهارت‌های محاسباتی بی‌نظیری دارد. چنین چیزی به ماژول دوربین امکان می‌دهد تا پیشرفت‌های آشکار و قابل‌توجهی را در عکس‌های شبانه و همچنین ویدیوهایی در شب به ارمغان بیاورد.در واقع آنقدر خوب است که بزرگ‌ترین جهش دوربین پرچمدار سامسونگ در ۵ سال اخیر را نشان می‌دهد. اینها قطعاً کلمات قوی هستند و مشخصاً باید دید که آیا S23 Ultra واقعاً می‌تواند آنچه را که در اینجا شایعه می‌شود ارائه دهد یا خیر. اما اگر این کار را انجام دهد، این پتانسیل را دارد که در مدتی دیگر به هیجان‌انگیزترین دستگاه پرچمدار سامسونگ تبدیل شود.

طبق شایعات قبلی، از نظر ظاهری، اس ۲۳ اولترا به شدت از نسل قبلی خود، یعنی اس ۲۲ اولترا وام خواهد گرفت. ظرفیت باتری نیز در ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ثابت باقی می‌ماند.تراشه مورد استفاده، دست‌کم در برخی بازارها، جای تعجب نیست که اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲ باشد که قرار است ماه آینده به صورت رسمی معرفی شود.
برچسب ها: سامسونگ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها