به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۳۶۶۰۸۴

نظر جالب رحمان عموزاد درباره حسن یزدانی

نظر جالب رحمان عموزاد درباره حسن یزدانی
گروه ورزشی:کشتی‌گیر وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان گفت: آرزوی من از کودکی داشتن ده‌ها مدال جهان و المپیک است و امیدوارم بتوانم در راهی که قدم گذاشته‌ام به آن برسم.رحمان عموزاد در خصوص مسابقات بلگراد و قهرمانی او در این رقابت‌ها اظهار داشت: مسابقات قهرمانی جهان بلگراد مسابقات بسیار سنگین و حساسی بود و خداراشکر می‌کنم که توانستم در این رقابت‌ها حریفان را شکست دهم و با کسب مدال طلا دل مردم عزیز کشورم را شاد کنم. همیشه دوست داشتم با کشتی گرفتن‌های خودم مردم را خوشحال کنم که در بلگراد برای اولین بار به این موضوع رسیدم. آرزوی من از کودکی داشتن ۱۰‌ها مدال جهان المپیک است و امیدوارم بتوانم در راهی که قدم گذاشته آن به آن برسم.
 
وی افزود: کشتی ورزشی است که سوای پیروزی و قهرمانی دارای مرام و معرفت پهلوانی است. ما پهلوان‌های نامداری مانند تختی و حسن یزدانی را داریم باید از این کشتی گیران الگو بگیریم. من از کودکی و از زمانی که نوجوان بودم کشتی‌های حسن یزدانی را دنبال می‌کردم و بسیار خوشحالم که امروز در کنار او در تیم ملی حضور دارم و از او بیشتر از قبل الگو می‌گیرم تا موفق شوم و دل مردم ایران را شاد کنم. در تیم ملی هم حسن آقا کاپیتان ما و هم بزرگ ما است که ما را راهنمایی می‌کند.
 
عموزاد درباره اینکه برای آینده چه برنامه‌ای دارد عنوان کرد: در حال حاضر برنامه خاصی ندارم و تمرین می‌کنم که آماده رقابت‌های لیگ برتر و چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد شوم تا بتوانم در تیم ملی بار دیگر حضور داشته باشم و افتخار آفرینی کنم. برایم مهم است که بتوانم در تیم ملی حضور داشته باشم و با تمرکز روی سبک کشتی خودم مدال‌های بعدی را به دست آورم.

کشتی گیر وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در پاسخ به این سوال که با لقب رحمان بی رحم زندگی چطور است؟ گفت: این لطف مردم کشورمان است که همیشه به ما لطف داشتند و با توجه به عملکرد کشتی گیران برای بالا بردن روحیه آن‌ها یک لقب به آن‌ها می‌دهند تا ارتباط نزدیکی با کشتی گیران برقرار کنند. لقب رحمان بی رحم را دوست دارم، اما دوست دارم این لقب روی تشک کشتی به حقیقت بپیوندد و همیشه برای حریفانم رحمان بی رحم باشم. سعی می‌کنم رحمان بی رحم در شخصیت اجتماعی من تأثیر نداشته باشد و فقط به نحوی باشد که مردم با این لقب من را تشویق کنند تا همیشه دلشان را شاد کنم.عموزاد در پایان گفت: مردم همیشه به ورزشکاران لطف خاصی دارند و از خدا می‌خواهم کمک کند تا بتوانیم سالیان سال این لطف‌ها را جواب دهیم.
برچسب ها: رحمان عموزاد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها