به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب : ۳۶۶۱۱۳

حادثه وحشتناک در ایتالیا: قهرمان یک مدافع بود!

حادثه وحشتناک در ایتالیا: قهرمان یک مدافع بود!
گروه ورزشی: ماسیمو تارانتینو، مدافع سابق فوتبال ایتالیا، فردی که با چاقو به پنج نفر از جمله پابلو ماری، مدافع میانی مونزا، در سوپرمارکتی در نزدیکی میلان حمله کرده را خلع سلاح کرده است.  این حمله عصر پنجشنبه در یک سوپرمارکت در مرکز خرید میلانوفیوری در حومه میلان انجام شده است. ضارب یک مرد ایتالیایی 46 ساله به نام آندره تومبولینی بوده که دچار افسردگی و مشکلات روحی بوده است.

به نظر می رسد او این چاقو را از قفسه‌های سوپرمارکت برداشته بود و شروع به حمله به مردم کرده است. او پنج نفر را مجروح کرد و یک مرد 30 ساله صندوقدار را کشت. عجیب اینجاست، پابلو ماری مدافع مونزا نیز در میان مجروحان بوده و به بیمارستان منتقل شده است. البته جان او تحت خطر نیست و این مدافع میانی اسپانیایی امروز تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت. 
تارانتینو 203 بازی در سری آ با بازی برای ناپولی و بولونیا در لیگ ایتالیا انجام داده است. او در سال 1997-1998 به اینتر پیوست، اما در ماه ژانویه و پس از انجام تنها دو بازی در کوپا ایتالیا، اینتر را ترک کرد. او در حال حاضر رئیس بخش ورزشی در باشگاه اسپال در سری B بوده که اخیرا دانیله ده روسی را به عنوان مربی جدید خود استخدام کرده است.
برچسب ها: ایتالیا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها