به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب : ۳۶۶۱۱۴

کروس بازیکن مورد علاقه خود در رئال را معرفی کرد

کروس بازیکن مورد علاقه خود در رئال را معرفی کرد
گروه ورزشی: بعد از برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در ال کلاسیکو و گلزنی فده والورده بود که تونی کروس در توئیتر به تمجید از این بازیکن پرداخته و این ستاره اروگوئه ای را یکی از سه هافبک برتری دنیای فوتبال معرفی کرد. حالا تونی کروس دوباره فده والورده را مورد ستایش قرار داده و تاکید کرد او در آینده می تواند حتی عملکردی از این بهتر نیز ارائه دهد.

تونی کروس گفت: "در طور اردوی پیش فصل رئال مادرید در سال 2018 و در ایالات متحده، بلافاصله متوجه شدم که فده والورده انسانی فوق العاده عالی، بسیار آرام و متواضع است. این چیزی بود که من بیشتر از همه در مورد او دوست داشتم. والورده در همه جلسات تمرینی بدون ترس کارش را به نحو احسن انجام می دهد و من عملکرد او را در داخل و خارج از زمین را دنبال کرده ام. من همیشه شیوه فوتبال فده والورده را دوست داشتم و همیشه می توانیم گفت بگوییم او می تواند بهتر هم شده و به بازیکنی خاص تبدیل شود.
اگر والورده به همین سبک بازی ادامه دهد، هیچ محدودیتی برای آینده او وجود ندارد. وقتی او نمی داند با توپ چه کند و تحت فشار است، فقط شوت زده و دروازه حریف را باز می کند و من طرفدار واقعی این بازیکن هستم. توئیت من در مورد اینکه والورده در بین سه هافبک برتر دنیا قرار دارد؟ توییت من در آن روز به این دلیل بود که والورده در فرم فوق العاده ای داشته و در سبک بازی فعلی تیم، او بازیکنی خاص و بزرگ به شمار می آید."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها