به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۰۰
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۰۸ ساعت ۱۸:۵۳
کد مطلب : ۳۶۶۱۳

شمخانی: مرزهای شرقی پاکسازی می‌شود

گروه سياسي: دبیر شورای عالی امنیت ملی از برنامه جدی نیروهای امنیتی برای پاکسازی مرزهای شرقی کشور خبر داد و گفت: برنامه جدی برای حفاظت از مرزهای شرقی در دستور کار گرفته و به زودی گروهک‌های تروریستی همچون جیش‌العدل را به خاک سیاه خواهیم نشاند.
شمخانی: مرزهای شرقی پاکسازی می‌شود
دریابان علی شمخانی در حاشیه بازدید از مناطق عملیاتی و یادمانی هشت سال دفاع مقدس در خوزستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: بحمدالله در حال حاضر کشور از امنیت خوب و پایداری برخوردار است. وی با اشاره به گروگان‌گیری پنج سرباز کشورمان در مرز با پاکستان گفت: یکی از دلایل این اتفاق بی‌در و پیکر بودن مرزهای شرقی از سوی کشورهای همسایه است. دبیر شورای عالی امنیت ملی خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی ما در حال برنامه‌ریزی خوبی برای سامان دادن مرزهای شرقی و جلوگیری از تکرار این حوادث تروریستی هستند.

وی با اشاره به برنامه جدی نیروهای امنیتی برای مقابله با هرگونه اقدام تروریستی در شرق کشور تصریح کرد: به زودی گروهک‌های تروریستی همچون جیش‌العدل را به خاک سیاه خواهیم کشاند. شمخانی برخورد با این گروهک را کاری بسیار آسان برای نیروهای امنیتی کشورمان توصیف کرد و گفت: ایران اسلامی در طول ۳۵سال از عمر انقلاب اربابان این گروهک‌ها را به زانو درآورده است. وی در خصوص وضعیت استان خوزستان نیز گفت: خوزستان یکی از استان‌های مهم کشور در بخش اقتصادی است.

شمخانی خاطرنشان کرد: دولت برنامه‌های خوبی برای رونق تجارت و صنعت در استان خوزستان به ویژه در شهرهای آبادان و خرمشهر دارد. دبیر شورای عالی امنیت ملی در خصوص مشکل تردد زوار خوزستانی از مرز شلمچه به عراق تصریح کرد: این مشکل به زودی برطرف خواهد شد به طوری که امکان تردد انفرادی برای مردم فراهم خواهد شد.