به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب : ۳۶۶۱۳۹

خبرگزاری فارس: دو نفر در «بانه» کشته شدند

خبرگزاری فارس: دو نفر در «بانه» کشته شدند
گروه سیاسی: خبرگزاری فارس (وابسته به سپاه پاسداران) نوشت: به دنبال فراخوان ضدانقلاب و تحریک احساسات جوانان، شهرهای بانه و دهگلان دچار التهاب و در ادامه ناامنی و آشوب شد.
اغتشاشگران در بلوار بلال حبشی، بلوار هیمن، میدان جهاد و میدان مادر و همچنین مسیر حمزه‌آباد و سلیمان‌بگ بانه ضمن سردادن شعارهایی ساختارشکنانه، با روشن کردن آتش و شکستن تابلوهای راهنمایی  رانندگی موجب ایجاد راهبندان و مزاحمت برای مردم شدند. نیروهای انتظامی با شلیک گاز اشک‌آور اغتشاشگران را متفرق کردند و اکنون شهر در آرامش است. در جریان این اغتشاشات در شهر بانه دو نفر کشته شدند.
همچنین دیروز شهر دهگلان نیز شاهد اغتشاشات و ناامنی بود که عده‌ای با فریب دروغ‌های ضدانقلاب به خیابان آمده بودند و علیه نیروهای انتظامی و امنیتی سنگ‌پراکنی می‌کردند. پلیس ابتدا می‌خواست با خویشتن‌داری اغتشاشگران را متفرق کند اما آنها بیشتر به سمت نیروها حمله‌ور می‌شدند که در نهایت با گاز اشک‌آور متفرق شدند. رسانه‌های بیگانه و شبکه‌های اجتماعی وابسته به گروهک‌های ضدانقلاب با انتشار تصاویر و فیلم‌هایی سعی می‌کردند مردم و بخصوص جوانان شهرهای سنندج و مریوان را به خیابان بکشانند. دشمن با پخش این تصاویر و فیلم‌ها وضعیت شهرهای سنندج و مریوان را ناامن جلوه می‌داد و با یک دروغ شاخدار اعلام کردند مریوان سقوط کرده است، در حالیکه هیچ اتفاقی در این دو شهر رخ نداد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها