به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ ساعت ۱۹:۵۰
کد مطلب : ۳۶۶۱۷۱

تن‌هاخ: رونالدو می‌تواند درخشش فصل قبل را تکرار کند

تن‌هاخ: رونالدو می‌تواند درخشش فصل قبل را تکرار کند
گروه ورزشی: منچستریونایتد روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس به مصاف وستهم خواهد رفت. 
شاگردان تن‌هاخ در چند هفته اخیر نمایش خوبی را در لیگ برتر داشته‌اند و حالا آماده هستند تا بتوانند بار دیگر در این رقابت‌ها به میدان بروند و پس از پیروزی در لیگ اروپا، روند خوب‌شان در لیگ را ادامه دهند تا فاصله‌شان با صدر جدول را کم کنند. 
تن‌هاخ در نشست خبری پیش از این بازی به خبرنگاران گفت:« قدرت دفاعی وستهم بسیار خوب است. آنها از نظر فیزیکی هم خوب هستند و ما بازی سختی در پیش داریم. بنابراین باید واقعا در بازی با توپ خوب باشیم و پویایی درستی برای یافتن فضاها داشته باشیم. ما از این موضوع آگاه هستیم که باید خوب بازی کنیم چون آنها حملات خطرناکی دارند. بازی روز یکشنبه از بازی با شریف سخت‌تر است.»

سرمربی یونایتد در پاسخ به این سوال که آیا رونالدو فرصت تکرار 24 گلی که فصل گذشته برای یونایتد زد را پیدا خواهد کرد یا خیر اظهار داشت:« این بستگی به او دارد اما من فکر می‌کنم وقتی شما تمامی فرصت‌هایی که او خلق می‌کند را در نظر بگیرید می‌بینید که او در زمین حضور فعالی دارد. می‌توانید ببینید که او به خوبی قادر است در جایگاه درست قرار بگیرد و من می‌دانم که او توانایی زدن ضربات پایانی را هم دارد، بنابراین چنین اتفاقی کاملا محتمل و ممکن است.»
او همچنین درباره احتمال بازگشت رونالدو به ترکیب اصلی یونایتد در لیگ برتر اضافه کرد:« بله، من می‌دانم که بعضی افراد چنین نگاهی دارند اما من دو تیم اروپایی و لیگ برتری ندارم. من به حریف نگاه می‌کنم و نیازهای تیم را در نظر می‌گیرم. در حال حاضر تمرکزم روی بازی با وستهم است. ما برای پیروزی به 11 بازیکن نیاز نداریم، بلکه باید کل تیم را در اختیار داشته باشیم.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها