به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : ۳۶۶۳۳۰

سردار سلامی: جوانان‌مان «شرارت» را کنار بگذارند

گروه سیاسی: فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما به جوانان‌مان باز هم می‌گوییم که شرارت را کنار بگذارند؛ امروز، روز پایان اغتشاشات است و دیگر به خیابان نیایند.
سردار سلامی: جوانان‌مان «شرارت» را کنار بگذارند
سردار حسین سلامی در آیین تشییع شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ در شیراز، ضمن تسلیت به ساحت امام عصر (عج) و خانواده‌های شهدای این حادثه خطاب به مردم شیراز بیان کرد: کاش شما روز عاشورا هم بودید، اگر شما به همین انداز ه می‌بودید امام در قتلگاه تنها نمی‌ماند و کسی نمی‌توانست دستان حضرت ابوالفضل (ع) را قطع کند.
او ادامه داد: اگر شما بودید علی اصغر امام حسین (ع) روی دستان پدر شهید نمی‌شد و هیچ فرزندی از فرزند حریم اهل بیت (ع) به اسارت نمی‌رفت؛ ولی امروز هستید و امام مسلمین را در میان قلب‌های خود گرفتید. آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها، سعودی‌ها و رسانه‌های دروغ پراکن شرارت ترویج می‌کنند و می‌خواهند سیمای درخشان جامعه ما را تیره نشان دهند، اگر کمی انسانیت دارند از آسمان ایران را ببینند؛ این شیراز و ایران واقعی است که آمده نشان دهد انقلاب شکوهمند اسلامی با شرارت تعدادی فریب خورده، هرگز آسیب نخواهد دید.
سردار سلامی خطاب به تشییع‌کنندگان پیکر شهدا با بیان این که شما همواره زینت بخش اسلام بوده و امروز چشم دشمن را کور کردید، گفت: خون این شهیدان در رگ‌ها جاری و در روح انقلاب پویاست. امروز دوباره قلب‌های ما به هم پیوند خود و چشمان مردم چشمه اشک شد و با خانواده شهدا همدلی کردند که چقدر صمیمی و زیبا بود. هر چه از شیراز بگوییم کم است چرا که به دشمن نشان دادند که او هیچ و پوچ است و تنها فریاد‌های شیطانی دارد. این توطئه‌ای که این روز‌ها و شب‌ها در سرزمین ما جاری است، محصول به هم پیوستن کیاست‌های آمریکا، انگلیس، عربستان ورژیم صهیونیستی است، چون همه آن‌ها شکست‌های بزرگی از همه مردم ایران طی چهار دهه دریافت کرده‌اند.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: وقتی دشمن در یک آرایش به هم پیوسته قدرت جهانی، جنگ را به ملت ایران تحمیل کرد، اما در مقابل آن مردم ما به میدان جنگ رفتند و جوانان‌مان پیکر خود را مقابل گلوله قرار دادند تا وارد خاک ایران نشوند آن وقت باز هم شکست دیگری بر دشمنان و آمریکایی‌ها تحمیل شد و ثابت شده که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. وقتی دشمن در خلیج فارس پا گذاشت و تفنگداران دریایی آن‌ها را ذلیلانه دستگیر و آزادانه رها کردیم، باز هم ثابت شد که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. شما با خط زیبای اربعین نشان دادید قلب‌ها و ذهن‌های ایرانی‌ها همیشه برای شنیدن حسینی است و دل‌ها علوی است و روح امام حسین (ع) بر کالبد ملت جاری است و امام حسین (ع) با یزید و اصحابش سازگاری ندارند و باز هم آمریکا غلطی نمی‌تواند بکند.
سلامی با بیان این‌که وقتی آمریکا ملت ایران را تحریم کرد و دارو نداد و اجازه صادرات و واردات نداد مردم در میدان پاسخش را دادند، ادامه داد: پهپاد آن‌ها را زدیم و آن‌ها بی‌عمل ماندند و دوباره ثابت شد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. وقتی قهرمان مبارزه با تروریسم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را ناجوانمردانه در عراق شهید کردند؛ پایگاه آمریکایی را هدف قرار دادیم نتوانستند پاسخ دهند و باز ثابت شد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. او با بیان این‌که آمریکای جنایتکار، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود خسته و شکست‌خورده در جنگ یمن و شکست در تشکیل دولت در عراق و شکست در لبنان و سوریه وقتی نفوذ و قدرت سیاسی و معنوی ایران عزیز را در سرزمین‌های دوردست دیدند، متوجه شدند بر ملت ایران نمی‌توانند فائق آیند، ادامه داد: آن‌ها پس از شکست‌های پی در پی، به این فکر افتادند تا به جوانان کشورمان آسیب بزنند. سلامی خطاب به جوانان گفت: به جوانان این سرزمین و اندک جوانانی که گول عملیات رسانه‌ای دشمن را خورده‌اند می‌گویم که می‌دانید که آرزوی آمریکا برای شما چیست؟ آن‌ها اعلام کردند نمی‌توانند ایران شکست دهیم مگر با جوانانش؛ آن‌ها می‌گویند بر ایران و آرمان اسلامی و آرزو‌های بزرگ این کشور نمی‌توانیم غلبه کنیم، مگر اینکه بر جوانان غلبه کنیم و رویای آمریکا این است که جوانانمان فقط کشته شوند و فرقی برایشان نمی‌کند که چه کسی کشته شود؛ جوان انقلابی یا جوان اغتشاشگر؛ می‌خواهند جوانان ما را مرده ببینند. به دنبال تعطیلی دانشگاه‌ها و مدارس هستند، پس بدانید آن‌ها خواب خوبی برای شما ندیده‌اند.
سردارسلامی گفت: تصویر امریکا از ایران عزیز، آتش زدن اموال مردم و اموال دولتی توسط اغتشاشگران و یک کشور عقب مانده و وابسته و نیازمند است و آن‌ها هوس کرده اند که به سرنوشت این ملت دوباره برگردند، اما ما دنیای آن‌ها را خواهیم گرفت. جوانان فریب خورده که تعداد شما اندک است، این انقلاب ریشه در عمق و احساس این مملکت دارد، مهره سیاسی شطرنج دشمن نشوید.کسی به شما اجازه ناامنی و اتش سوزی نمی‌دهد، پس از خویشتنداری نظام سوء استفاده نکنید. سلامی خطاب به دانشجویان هم گفت: دانشجویان همیشه پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی بوده‌اند و چه شده است که عده قلیلی از شما پژواک صدای بیگانه شده اید؟ برگردید به دامان ملت و دانشگاه را به میدان جنگ آمریکایی تبدیل نکنید؛ راه بازگشت برای شما باز است. او با تصریح بر اینکه مردم ما دین دار هستند و به نظام اعتماد دارند، گفت: امروز این پیکر شهیدان نشان داد که ماهیت فتنه چیست؟ فرمانده سپاه پاسداران ادامه داد: شعار «زن، زندگی و آزادی» سر دادند، اما آیا این زنانی که امروز در این تابوت‌ها تشییع می‌شوند گناهی کردند؟ نتیجه این اغتشاشات به طمع انداختن دشمن بود. انقلاب جز این بود که ما را از اسارت نجات داد و به آزادی رساند؟ آیا آزادی، برهنگی و زیر پا گذاشتن ارزش‌های الهی و بی بند و باری است؟
سلامی تاکید کرد: دشمنان به دنبال آزادی قمار، شراب و از بین رفتن اخلاق هستند و جوانان ما باید آگاه و هوشیار باشند. او از بانوان ایران اسلامی که با وقار از حیا و حجاب خود در این ایام پاسداری کردند و در این فضای غبارآلود حاضر به برداشتن چادر از سرخود نشدند تقدیر کرد و از اندک بانوان فریب خورده هم خواست که سربازان فرهنگی جبهه دشمن و مروج بی حجابی در کشور نشوند. فرمانده سپاه پاسداران تصریح کرد: ما به جوانانمان باز هم می‌گوییم که شرارت را کنار بگذارند؛ امروز، روز پایان اغتشاشات است و دیگر به خیابان نیایند. 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها