به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ ساعت ۱۹:۰۸
کد مطلب : ۳۶۶۳۷۱
در سالروز خداحافظی فرهاد؛

ساپینتو هم بالاخره چهار نشان داد!

ساپینتو هم بالاخره چهار نشان داد!
گروه ورزشی: پس از پیروزی ارزشمند روز گذشته آبی پوشان مقابل تیم هوادار، ‌امروز ظهر تمامی شاگردان ساپینتو خود را به مجموعه انقلاب رساندند تا بر خلاف چند بازی قبل که ریکاوری ملی پوشان استقلال زیر نظر کادر فنی تیم ملی انجام می شد این بار تمرین شاگردان ساپینتو غایبی نداشته باشد.
از قرار معلوم به واسطه مصاف حیثیتی و حساسی که استقلال روز چهارشنبه هفته جاری در قالب رقابت سوپرکاپ مقابل نساجی دارد، کارلوس کی روش موافقت خود برای دیرتر در اختیار داشتن ملی پوشان استقلال را اعلام کرده که البته شاید هم زبانی و هم وطن بودن او با سرمربی حال حاضر آبی پوشان هم در این امر مهم بی تاثیر نبوده است.
نکته قابل توجه در خصوص تمرین امروز آبی ها اما حضور یک مهمان ویژه در همان ابتدای جلسه تمرینی بود که با سیاست تمرین پشت درب های بسته ساپینتو آنچنان همخوانی نداشت.
ساپینتو از ابتدای فصل تمایلی به حضور هواداران یا خبرنگاران در جلسات تمرینی خود با شاگردانش نشان نداده و حتی تغییر مدیریت هم نتوانسته بود روی این تصمیم مهم مرد پرتغالی تاثیرگذار باشد.
در نهایت اما امروز یکی از هواداران عاشق استقلال که از راه بسیار دور خود را به مجموعه انقلاب رسانده بود با استقبال کادر فنی و بازیکنان استقلال روبرو شد که اتفاقا منجر به خلق یک قاب جالب توجه هم شد.

مرد دوست داشتنی نیمکت آبی ها اگرچه همواره در کنار زمین حرارت و جنب و جوش قابل توجهی از خود نشان می دهد اما تا کنون خارج زمین وارد بحث های هواداری نشده بود.
همانطور که می دانید سرمربیان خارجی سرخابی ها در طول سال های گذشته همواره در بدو ورود به ایران با درخواست عکاسان یا هواداران برای نشان دادن اعدادی روبرو می شدند که هرکدام یک نماد کری خوانی و هواداری به شمار می روند.
درست است این اتفاق برای ساپینتو کمی به طول انجامید اما بالاخره او هم امروز قاب نشان دادن عدد ۴ که مختص استقلالی ها است را از خود به جای گذاشت و نکته جالب تر آنکه به گفته حاضرین این اقدام ریکاردو کاملا خودجوش بوده است.
گفتنی است امروز هفت آبان سالروز خداحافظی هفت ابدی آبی ها از فوتبال و خالق عدد ۴ فرهاد مجیدی است که اتفاقا فصل گذشته در قامت سرمربی توانست بدون تحمل شکست آبی پوشان را قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران کند.
البته احتمالا ساپینتو موقع نشان دادن عدد ۴ هیچ یک از این مسائل را نمی دانسته و صرفا برای خوشحال کردن امیر حاتمی هوادار دوست داشتنی استقلال دست به این کار زده است.
برچسب ها: باشگاه استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها