به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۳۶۶۴۲۸

سرمایه‌گذاری 500 میلیون دلاری بایننس بر توییتر

سرمایه‌گذاری 500 میلیون دلاری بایننس بر توییتر
گروه اقتصادی: ، با توجه به مالکیت تازه شبکه اجتماعی توییتر توسط ایلان ماسک و توجه همیشگی آقای ماسک به بازار رمزارز‌ها، حواشی و گفت‌‍و‌گو های بسیاری حول محور بازار کریپتو و توییتر در میان کاربران به وجود آمده است. یکی از این حواشی خبر حمایت مالی بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال، بایننس، از تغییر مالکیت توییتر است.در روز های اخیر چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس، در پاسخ به گزارش‌هایی مربوط به صرافی از حمایت خود مبنی بر تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک خبر داد. او همچنین اعلام کرد در روزهای گذشته در حالی که از ایشان در رابطه با ایلان ماسک و توییتر پرسیده می‌شد، یکی از کارآموزان شرکت، او را در جریان انتقال ۵۰۰ میلیون دلار سرمایه جهت سرمایه‌گذاری بر روی توییتر قرار داد.

گزارشات بلومبرگ در خصوص همکاری بایننس و توییتر
پیش از این در کنفرانس عربستان سعودی از آقای ژائو در رابطه با حمایت او از تغییر مالکیت توییتر پرسیده شد. او در پاسخ به این سوال که (آیا او بر تعهد مالی خود نسبت به ایلان ماسک خواهد ایستاد؟) گفت: بله اینطور فکر می‌کنم.بلومبرگ همچنین به نقل از مدیر عامل بایننس بیان کرد: هدف ما کنار هم قرار دادن رسانه‌های اجتماعی و وب ۳ به منظور گسترش استفاده و پذیرش فناوری کریپتو و بلاکچین است.

توییتر در تصاحب ابرغول دنیای تکنولوژی
در روز پنجشنبه هفته گذشته به صورت رسمی ایلان ماسک، بنیانگذار و موسس تسلا و اسپیس ایکس، صاحب جدید توییتر شد. وی در همین روز ویدیویی از ورود خود به دفتر مرکزی توییتر منتشر کرد.در ۲۷ اکتبر، ماسک در نامه‌ای به تبلیغ کنندگان گفت که توییتر را با هدف کمک به بشریت خریداری کرده است و برای آینده تمدن بشریت، وجود میدانی دیجیتالی به دور از جهت گیری را ضروری دانست.

طبق استدلال او شبکه‌های اجتماعی در معرض خطر موضع گیری‌های افراطی هستند. او معتقد است که ضمن پایان دادن به این جهت گیری‌ها باید از پدید آمدن شکاف‌های بیشتر در جامعه جلوگیری کرد.با وجود تمام این حرف‌ها دولت ایالات متحده در حال بررسی سرمایه‌گذاری‌های ایلان ماسک مانند قرارداد خرید توییتر است. طبق این شواهد انتظار می‌رود مقامات آمریکایی نگران سرمایه‌گذاران خارجی مثل شاهزاده ولید بن طلال از عربستان و صرافی بایننس از چین بر روی پروژه‌های ایلان ماسک باشند.
مرجع : تجارت نیوز
برچسب ها: توییتر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها