به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب : ۳۶۶۴۹۴

سکوت ژاردیم در مورد مصدومیت نوراللهی

سکوت ژاردیم در مورد مصدومیت نوراللهی
گروه ورزشی: شباب الاهلی شب گذشته میزبان العین بود و در شب مصدومیت تلخ احمد نوراللهی موفق شد با نتیجه ۲-۱ حریف خود را شکست بدهد. این پیروزی شباب الاهلی را به ۱۶ امتیاز رساند تا این تیم به رتبه دوم جدول صعود کند.
لئوناردو ژاردیم پس از این بازی اظهار داشت: این پیروزی انگیزه ما را بالا برد و این احساس را داد که زحمات ما برای آماده سازی در طول هفته، به هدر نرفته است. اگر روحیه جنگندگی و شخصیت قوی بازیکنان، العین با 5 گل مقابل ما پیروز می‌شد.
وی ادامه داد: عشق بازیکنان به تیم و ارتباط نزدیک آنها با باشگاه‌شان رمز پیروزی ما است. عزیز گانیف که گل برتری ما را به ثمر رساند، یک بازیکن مهم است که خوب تمرین می‌کند و هر چه را که دارد، در مواقع نیاز، به تیم می‌دهد.
ژاردیم در پایان تاکید کرد: این یکی از سخت‌ترین مسابقاتی بود که من به عنوان مربی انجام داده‌ام و شخصیتی قوی، پشت پیروزی در این بازی وجود داشت.
لئوناردو ژاردیم که سابقه هدایت تیم‌های بزرگی مثل موناکو، المپیاکوس، اسپورتینگ و الهلال را در کارنامه دارد و در مسابقات بزرگی حضور داشته، امیدوار است این فصل، الاهلی را به عنوان یکی از پرستاره‌ترین تیم‌های لیگ امارات، به مقام قهرمانی برساند.
برچسب ها: احمد نوراللهی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها