کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خودروی تسلا صدرنشین انتخاب خودروهای جدید اروپا

8 آبان 1401 ساعت 17:28


گروه اقتصادی: مدل Y تسلا در صدر انتخاب خودروهای جدید در اروپا در ماه سپتامبر قرار گرفت.به گزارش ایسنا، داده‌های تحقیقات بازار نشان می‌دهد که مدل Y تسلا در ماه گذشته در صدر ثبت‌نام خودروهای جدید در اروپا قرار گرفت و نشان می‌دهد که شاسی بلند سایز متوسط از با ارزش‌ترین خودروساز جهان به سرعت در حال تبدیل شدن به خودروی منتخب در منطقه است.
 

نتایج بررسی‌ها نشان داد این اولین باری است که خودروی اسپرت تسلا در رتبه‌بندی اروپا پیشتاز است زیرا در ماه گذشته ۲۹ هزار و ۳۶۷ خودروی مدل Y ثبت نام کردند که ۲۲۷ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت.
مدل Y یکی از موفق‌ترین خودروهای تسلاست که در سال جاری تاکنون ۸۷۹ هزار و ۳۴۶ دستگاه تولید کرده است، در حالی که در کل سال گذشته ۹۰۶ هزار و ۳۲ دستگاه تولید شده است.

افزایش فروش تسلا مدل Y نشان‌دهنده تلاش آن برای افزایش تولید در کارخانه خود در برلین آلمان است که در ماه مارس افتتاح شد و اکنون ۲۰۰۰ خودرو در هفته تولید می‌کند. تسلا در اوایل این ماه هشدار داده بود که چالش‌های لجستیکی احتمالاً در کوتاه‌مدت تحویل خودروها را مختل می‌کند.بر اساس گزارش رویترز، خودروی سوپرمینی پژو ۲۰۸ در رتبه دوم و داچیا ساندرو رنو در رتبه‌بندی سپتامبر سوم شدند.


کد مطلب: 366526

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/366526/خودروی-تسلا-صدرنشین-انتخاب-خودروهای-جدید-اروپا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir