به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۳۶۶۶۴۶

پایان یک روز وحشتناک برای احمد نوراللهی

پایان یک روز وحشتناک برای احمد نوراللهی
گروه ورزشی:احمد نوراللهی در تماسی که با نزدیکان خود داشته، نگرانی‌ها را به طور کامل برطرف کرده است.
 در آستانه جام جهانی، رقابت‌های لیگ در کشور‌های مختلف به اوج حساسیت رسیده و برخی بازیکنان نیز به دلیل فشار بالای مسابقات، مصدوم شده و حضور در قطر را از دست داده‌اند. بعد از اتفاقی که حدود یک ماه قبل برای سردار آزمون رخ داد و شایعه غیبت او در جام جهانی را به وجود آورد که البته این خبر درست هم نبود، حالا احمد نوراللهی دچار آسیب‌دیدگی شده و کادرفنی تیم ملی را نگران کرده است.

در چهارچوب هفته هشتم لیگ امارات، تیم شباب الاهلی در حالی با نتیجه ۲ بر ۱ موفق به کسب پیروزی شد که احمد نوراللهی ۷۹ دقیقه در ترکیب تیمش به میدان رفت و در نهایت نیز مصدومیت باعث شد تا او جای خود را به یوسف جابر بدهد. تعویض نوراللهی پس از آن رخ داد که او در برخوردی با بندر الاحبابی مدافع راست العین، «از ناحیه زانو آسیب» دید و مصدومیتش به حدی بود که لئوناردو ژاردیم تصمیم به تعویض او گرفت.

برخورد شدید نوراللهی با مدافع العین بازتاب گسترده‌ای نیز در فضای رسانه‌ای امارات داشت. کاربری ادعا کرده که مصدومیت او در ناحیه رباط صلیبی بوده و برخورد شدید به زانوی نوراللهی باعث آسیب‌دیدگی این بازیکن شده است. کاربر دیگری با طرح ادعای مشابه نوشت: «بندرالاحبابی طبق معمول بدون وقفه می‌جنگد و حالا احمد نوراللهی را از جام جهانی محروم کرده است.»

این توییت از سوی کاربران عرب زبان که احتمالاً نمایش نوراللهی مقابل العین و لحظه برخورد او را تماشا کرده‌اند، نگرانی زیادی را در بین طرفداران فوتبال در ایران ایجاد کرده و همه منتظرند تا خبر موثق از امارات مخابره شود. هافبک دفاعی ملی‌پوش شباب الاهلی البته پیش از این بازی نیز گرفتگی مختصری داشت که باعث شده بود تا با درد تمرین و بازی کند، اما در نهایت وضعیتش به شکلی شد که کادرپزشکی اجازه استفاده از این بازیکن را به ژاردیم- سرمربی فرانسوی الاهلی - داد و حالا شاید مصدومیت کنونی نیز مرتبط به همین آسیب‌دیدگی و غیرمرتبط با ارزیابی بدبینانه کاربران فعال اماراتی باشد.

در بررسی‌های اولیه مشخص شده که مصدومیت نوراللهی خیلی جدی نیست و قرار است پزشکان الاهلی مجدداً وضعیت این هافبک ۲۸ ساله را بررسی کنند و اگر نوراللهی احساس درد داشته باشد از او MRI بگیرند. این در حالی است که پزشکان تیم ملی هم در تماس با کادرپزشکی الاهلی پیگیر وضعیت مصدومیت نوراللهی هستند. مدافع راست العین به دوقلوی پای نوراللهی ضربه زد، اما وجود درد در زانوی این هافبک باتجربه باعث شد تا نگرانی‌هایی درباره مصدومیت رباط صلیبی او پیش بیاید. حتی بعد از پایان مسابقه هم کادر پزشکی الاهلی وضعیت نوراللهی را بررسی کردند که نشان داد او مشکلی بابت آسیب در رباط صلیبی خود ندارد.

با این حال احمد نوراللهی در تماسی که با نزدیکان خود داشته، نگرانی‌ها را به طور کامل برطرف کرده است. او به دوستان خود گفته که جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد و او می‌تواند بعد از بررسی‌های جدید خیلی زود به زمین برگردد، در بازی‌های رسمی شرکت کند و در جام جهانی هم به میدان برود. با توجه به این اخبار امیدوارکننده، خیال کادرفنی تیم ملی هم بابت بازگشت نوراللهی به اردو آسوده شده. او که یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی در سال‌های اخیر بوده، می‌تواند بازیکنی مهم در خط میانی ایران باشد.
مرجع : ایران ورزشی
برچسب ها: احمد نوراللهی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها