به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۰ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۳۶۶۸۳۲

آقای معمولی در حسرت تیم ملی و جام جهانی!

آقای معمولی در حسرت تیم ملی و جام جهانی!
گروه ورزشی: «آقای معمولی» احتمالا می‌تواند یک عنوان مناسب برای خطاب کردن علی علیپور باشد؛ مهاجمی خوب و بی‌حاشیه که همه تلاشش را برای بالا بردن سقف فنی‌اش و رسیدن به آرزوهای بزرگ به‌کار گرفته، اما شاید واقعا جایی بالاتر از نقطه فعلی نمی‌تواند بایستد. او به مرور زمان در پرسپولیس جا افتاد و از فوروارد سایه و مکمل، تبدیل به مهاجم هدف این تیم شد. علیپور برای پرسپولیس بیشتر از ۷۰گل به ثمر رساند و به چنان درجه‌ای از اعتبار رسید که مدیران این باشگاه پیش از آغاز لیگ بیستم برای حفظ او دست به هر کاری زدند. با این حال علیپور سودای لژیونر شدن داشت. او به پرتغال رفت و ۲فصل برای ماریتیمو بازی کرد.

علیپور پیش از آغاز فصل جدید در همین لیگ به ژیل‌ویسنته پیوست. او حتما روزهای خوبی هم در قاره سبز داشته، اما آیا می‌دانید تعداد حضورهای مهاجم ایرانی در ترکیب اصلی ژیل‌ویسنته چه تعداد بوده؟ ما به شما می‌گوییم؛ صفر!
ژیل ویسنته در مسابقات هفته یازدهم لیگ پرتغال با یک گل برابر براگا شکست خورد و به رده شانزدهم جدول رده‌بندی سقوط کرد. به این ترتیب آنها جزو ۳تیم آخر لیگ شدند و رسما در منطقه سقوط قرار گرفتند. درحالی‌که ژیل‌ویسنته از دقیقه ۶۷ این بازی از تیم حریف عقب افتاده بود، علیپور در ۱۲دقیقه پایانی فرصت حضور در زمین را پیدا کرد که طبیعتا برای درخشش این بازیکن کافی نبود. به این ترتیب ژیل‌‎ویسنته از ۵بازی آخر خود ۴شکست و یک تساوی را ثبت کرده.

همه اینها در حالی است که علیپور طی ۱۱بازی این فصل، تنها در ۶مسابقه به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفته و حتی گلزنی در یکی از این مسابقات هم کادرفنی را برای دادن فرصت بیشتر به او متقاعد نکرده است. علیپور همیشه دوست داشته در تیم ملی حاضر باشد و بارها این علاقه را به‌طور شفاهی هم مطرح کرده است، اما با این سطح و شرایط فنی، خیلی بعید به‌نظر می‌رسد او روزی به آرزویش دست بیابد.
مرجع : روزنامه همشهری
برچسب ها: علی علیپور
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها