به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۰ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب : ۳۶۶۹۷۸
سه بلوک 17 درصدی جدید عرضه می‌شود

استقلال و پرسپولیس سه ماه تا اداره خصوصی؟

استقلال و پرسپولیس سه ماه تا اداره خصوصی؟
گروه ورزشی: یک سال پس از حذف ناباورانه پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، تکاپو برای دریافت مجوز حرفه‌ای آنها بالا گرفته است.
مدیرعامل پرسپولیس در این خصوص گفت: سوای اینکه ما در باشگاه یک کارگروه مجوز حرفه‌ای داریم، این دغدغه وزیر محترم ورزش هم هست و ما در یک ماه اخیر سه جلسه در حضور آقای تاج و سجادی داشتیم. بند بند گزارش‌های ای اف سی را بررسی کردند و تمام تلاش برای برداشتن این موانع است. جا دارد از فدراسیون فوتبال تشکر کنم که تعلیق این موضوع را کاهش دادند.
او با اشاره به زمان بارگذاری اظهار داشت: از ۱۵ آذر بارگذاری در سایت ای اف سی امکان‌پذیر خواهد شد. تا آخر اسفند ماه مهلت داریم مدارک را بارگذاری کنیم.
درویش در مورد مالکیت مشترک عنوان کرد: در آخرین جلسه آقای تاج به آقای سجادی موضوع مالکیت را گفتند و قرار شد مالکیت را طوری برنامه‌ریزی کنند که از نظر ای اف سی مشکلی نداشته باشد.
وی افزود: این موضوع صوری نخواهد بود. الان اعضای هیئت مدیره با امضای وزارت دارایی و دادگستری و ورزش انتخاب می‌شود و رییس مجمع وزیر اقتصاد است اما به زودی متولی یک تیم وزارت صنعت، اقتصاد و... خواهد بود و تیم دیگر مثلا ورزش.
او در پایان راجع به احتمال واگذاری در بورس گفت: البته فکر می‌کنم ظرف دو سه ماه آینده سازمان خصوصی سازی بنا دارد سه بلوک ۱۷ درصدی را در بورس عرضه کند.
برچسب ها: سرخابی ها
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها