به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۳۶۷۱۲۰

پورعلی‌گنجی:پخته‌تر از جام جهانی ۲۰۱۸شده‌ایم

پورعلی‌گنجی:پخته‌تر از جام جهانی ۲۰۱۸شده‌ایم
گروه ورزشی:مدافع تیم ملی ایران از افزایش تجربه بازیکنان این تیم نسبت به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صحبت کرد.
به گزارش تسنیم، مرتضی پورعلی‌گنجی در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم ملی فوتبال ایران، درباره آمادگی این تیم برای شرکت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: جام جهانی یک ویترین و جایگاه بزرگی برای همه تیم‌ها محسوب می‌شود. امیدوارم با تمرکز بازیکنان و تمرین خوبی که پشت سر می‌گذاریم. بازی کردن در جام جهانی آرزوی همه بازیکنان است و اگر یک دقیقه برای تیم ملی بازی کنم، سرم را می‌گذارم.

وی در مورد انتظاری که از صعود تیم ملی ایران به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی می‌رود، بیان کرد: پیروزی در این مسابقات راحت نیست و همه بازیکنان از جان و دل برای کشورشان تلاش می‌کنند. بازیکنان ما هم در همه تورنمنت‌ها نشان داده‌اند که از جان و دل مایه می‌گذارند.

مدافع تیم ملی ایران با اشاره به تفاوت سطح ملی‌پوشان کشورمان با بازیکنان تیم‌های همگروه خاطرنشان کرد: شاید از لحاظ کیفی در سطح بازیکنان اروپایی نباشیم، اما با تمام وجود تلاش می‌کنیم مقابل آنها بایستیم. انگلیس، آمریکا و ولز تیم‌های خیلی خوبی هستند. امیدوارم با تدارکی که می‌بینیم، عملکرد خیلی خوبی داشته باشیم و با تمرکز کامل جلوی این تیم‌ها قرار بگیریم.

پورعلی‌گنجی درخصوص تفاوت تیم ملی ایران با تیمی که در جام جهانی ۲۰۱۸ شرکت کرد، گفت: ما بازیکنان در آن سال همه جوان بودیم و پختگی کامل را نداشتیم. همه بازیکنان باتجربه‌تر و پخته‌تر شده‌اند و بازی‌های بین‌المللی بیشتری کرده‌اند. کیفیت بازیکنان بالاتر از ۲۰۱۸ است. بازی‌های خیلی سختی داریم، اما صعود با تلاش و تمرکز کلی تیم امکان‌پذیر است. به نمایندگی از اعضای تیم ملی قول می‌دهم که سرمان برای تیم ملی کشورمان بگذاریم و دل مردم را شاد کنیم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها