کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یک پاس گل و یک گل، ساپینتو با خیال راحت برگشت

12 آبان 1401 ساعت 16:14


گروه ورزشی: بعد از دیدار با آلومینیوم اراک در استادیوم آزادی که با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت، بحث حضور یک مهاجم خارجی و حتی یک هافبک بازیساز در ترکیب تیم استقلال به گوش رسید و گفته شد که مربی پرتغالی برای اینکه حملات تیمش زهردارتر شود و از همه مهمتر تبدیل به گل شود، تلاش خواهد کرد دو بازیکن در پست 10 و نوک خط حمله بخدمت بگیرد، چرا که در حال حاضر بازی های خوب استقلال منجر به پیروزی نمی شود. به خصوص که تیم استقلال پیش از تساوی با آلومینیوم اراک در استادیوم آزادی با تیم های پیکان و فولاد هم به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت و در این دو بازی هم بیشتر از تیم حریف صاحب توپ و میدان بود و موقعیت ایجاد کرد.
البته ریکاردو ساپینتو در این باره حرفی نزد و علی فتح الله زاده هم جذب بازیکن جدید را منوط به ارایه لیست از سوی ریکاردو ساپینتو دانست، اما به نظر می رسد با درخشش امیر ارسلان مطهری در بازی با هوادار و نساجی دغدغه های مربی پرتغالی در بخش حمله به حداقل رسیده است و هیچ بعید نیست این مربی جذب مهاجم جدید خارجی را از دستور کار خارج کند. امیر ارسلان مطهری که در ابتدای فصل در لیست نفرات مورد تایید مربی پرتغالی قرار نگرفت و به دلیل عدم فسخ قرارداد خود با تیم به اردو برگشت در بازی با هوادار در همان دقایق ابتدایی بازی به محمد محبی پاس گل داد و در دیدار با نساجی در حالی که محمد محبی و مهدی قایدی با وجود تلاش فراوان نتوانستند، دروازه تیم حریف را باز کنند با یک ضربه سر چرخشی زیبا دروازه علیرضا حقیقی را باز کرد و همین گل برای پیروزی و قهرمانی استقلال کافی بود.
یک پاس گل و یک گل؛ این عملکرد امیر ارسلان مطهری در دو بازی سپری شده بود. به نظر می رسد در ادامه مسابقات لیگ برتر هم امیر ارسلان مطهری در نوک خط حمله استقلال به میدان خواهد رفت. ریکاردو ساپینتو از دست دادن این مهاجم در این برهه از زمان را بر خلاف ابتدای فصل اشتباه بزرگ و نابخشودنی می داند و در ادامه با بازگشت آرمان رمضانی و حضور شجاد شهباززاده و پیمان بابایی دیگر نیاز به جذب مهاجم جدید نخواهد دید. ریکاردو ساپینتو که در هفته های اخیر از به هدر رفتن موقعیت ها در جریان بازی استقلال گله مند بود، حالا با خیال راحت راهی پرتغال شد.


کد مطلب: 367232

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/367232/یک-پاس-گل-ساپینتو-خیال-راحت-برگشت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir