کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آقایان به سفر مفت عادت دارند

12 آبان 1401 ساعت 19:24


گروه سیاسی: روزنامه جوان در یادداشتی از سفر مدیران به قطر برای آنچه وزیر ورزش کار فرهنگی اعلام کرده انتقاد کرد و نوشت: اصولا آقایان سفر مفت می‌روند. این روزنامه همچنین پرسید: آقایان وقتی در داخل نتوانستند کار فرهنگی کنند چطور می‌خواهند در خارج از کشور این کار را انجام دهند؟
جوان نوشته است: قرار است مدیران و همکاران بروند قطر کار فرهنگی انجام دهند. بسیار هم خوب، اما حافظه ما خاطرات خوبی از انجام اینگونه کار‌های فرهنگی در جام جهانی ندارد. تا جایی که ذهنمان یاری می‌کند تا بوده بحث فروش بلیت و تیشرت در بازار آزاد بوده و هزار و یک کار غیرفرهنگی دیگر که بیشتر آبرویمان را برده تا اینکه بخواهد معرف فرهنگ غنی ایران و ایرانی در فضای جام جهانی باشد.
در ادامه این یادداشت آمده است: مهم‌تر از همه اینکه آقایان بعد از برگزاری سمینار‌ها و نشست‌ها و راه انداختن شو‌های تبلیغاتی هنوز هم نتوانستند در داخل کشور آنطور که باید و شاید کار فرهنگی انجام دهند حالا چطور وقتی در داخل نتوانستند در این مورد کار خاصی انجام دهند به این بهانه قصد عزیمت به قطر را دارند؟ آیا فرهنگ‌سازی بهترین بهانه و پوشش برای راه انداختن دور و اطرافیانی است که همواره یک پای سفر‌های خارجی هستند؟
نویسنده یادداشت جوان به کنایه نوشته است: باز هم تا یادمان می‌آید خبری از هزینه، آن هم از جیب آقایان نبوده و نیست که اگر بود هیچ‌کدام حاضر نمی‌شدند راهی سفری شوند که هزینه آن به عهده خودشان است و اصولاً آقایان فقط سفر مفت می‌روند.

 


کد مطلب: 367247

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/367247/آقایان-سفر-مفت-عادت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir