به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۳ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۳۶۷۲۸۵

یک گام تا فینال احتمالی ایران - برزیل

یک گام تا فینال احتمالی ایران - برزیل
گروه ورزشی:تیم ملی فوتبال ساحلی ایران فردا برای صعود به فینال جام بین قاره‌ای مقابل میزبان قرار خواهد گرفت.به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران شب گذشته در آخرین دیدار دور گروهی مسابقات جام بین قاره‌ای ۲۰۲۲ دوبی موفق شد با نتیجه ۴ بر ۳ ژاپن را شکست داده و به عنوان سرگروه (با ۹ امتیاز کامل) راهی مرحله حذفی شود. پاراگوئه هم بعد از ایران به عنوان تیم دوم صعود کرد. این دو تیم روز شنبه برای رسیدن به فینال به ترتیب مقابل امارات و برزیل قرار خواهند گرفت.
 
ملی‌پوشان فوتبال ساحلی ایران که قهرمان سه دوره از جام بین قاره ای شده اند روز شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ مقابل امارات میزبان قرار خواهند گرفت که بعد از برزیل به عنوان تیم دوم گروه A به جمع چهار تیم نهایی راه یافت. دیگر دیدار نیمه نهایی را هم برزیل و پاراگوئه (۱۸:۱۵) برگزار خواهند کرد.

در صورتی که ایران و برزیل به پیروزی احتمالی در دیدارهای نیمه نهایی دست یافته و فینالیست شوند، شاهد فینالی خواهیم بود که فتح آن، هر کدام از دو تیم را از دیگری جدا و در کنار روسیه با چهار عنوان قهرمانی، به پرافتخارترین تیم جام بین قاره ای فوتبال ساحلی تبدیل خواهد کرد.دیدارهای رده بندی و فینال جام بین قاره ای فوتسال ساحلی روز یکشنبه 15 آبان برگزار می شود. تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دوره گذشته این رقابت ها تا دیدار فینال پیش رفت اما در این دیدار مغلوب روسیه شد که در این دوره حضور ندارد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها