به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۳۶۷۶۱۶

مبتکر سال مرکز فضایی گادرد ناسا اعلام شد

مبتکر سال مرکز فضایی گادرد ناسا اعلام شد
گروه علمی: مهندس برق تاسیسات پرواز ولوپس(Wallops Flight Facility) ناسا به عنوان مبتکر سال ۲۰۲۲ مرکز فضایی گادرد معرفی شد.به گزارش ایسنا، اسکات هش(Scott Hesh)، مهندس برق تاسیسات پرواز ولوپس ناسا در ساحل شرقی ویرجینیا، در روز دوم نوامبر(۱۱ آبان) به عنوان مبتکر تحقیق و توسعه داخلی سال ۲۰۲۲(FY۲۲ IRAD) معرفی شد. این جایزه‌ توسط مرکز پرواز فضایی گادرد ناسا در گرین‌بلت، مریلند اهدا می‌شود.
 
پیتر هیوز(Peter Hughes)، متخصص فنی ارشد مرکز فضایی گادرد، در مورد اسکات می‌گوید: یک مهندس برق با کنجکاوی سیری‌ناپذیر، اسکات هش و تیمش از سال ۲۰۱۷ همراه با محققان علمی کار کرده‌اند. او یک فناوری برای نمونه‌برداری از جو فوقانی زمین در ابعاد چندگانه با داده‌های زمانی و مکانی دقیق‌تر از آنچه که پیش‌تر با یک موشک صوتی امکان‌پذیر بود، توسعه داد.جایزه مبتکر تحقیق و توسعه داخلی(IRAD) سال از سوی دفتر متخصص فنی ارشد گادرد به افرادی اهدا می‌شود که بهترین‌ها را در نوآوری به نمایش گذاشته‌اند.

کتی هش(Cathy Hesh)، کارشناس برنامه موشک‌های صوتی(Sounding Rocket)، می‌گوید: اسکات برای کاری که انجام می‌دهد به قدری اشتیاق دارد که به نظرم اشتیاقش واقعا مسری است. او در رشته مهندسی برق تحصیل کرده اما در مورد رشته‌های دیگر نیز آگاهی دارد و بنابراین او به نوعی شبیه به یک مهندس سامانه است. اگر بخواهد چیزی را بهبود بخشد، شروع به آموختن مواردی می‌کند که فراتر از حیطه رشته او هستند.

جاش یاکوبوچی(Josh Yacobucci)، مهندس مکانیک، بیش از ۱۵ سال با اسکات هش کار کرده است و می‌گوید که او همیشه زمانی که آنها با هم همکاری می‌کنند در حال آموختن است.یاکوبوچی می‌گوید: اسکات یک چشم انداز عالی به ارمغان می‌آورد. او کمک می‌کند تا مواردی را در طرح‌هایم شناسایی کنم که به آن‌ها فکر نکرده بودم. هیوز می‌گوید: اسکات هش به دلیل رهبری بین‌رشته‌ای که منجر به پیشرفت‌های متحول کننده‌ای در قابلیت‌های علوم جوی و خورشیدی شده است، شایسته دریافت جایزه مبتکر سال گادرد بود.
برچسب ها: ناسا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها