به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : ۳۶۷۶۱۷

کوئنتین تارانتینو فیلم ابرقهرمانی نمی‌سازد

کوئنتین تارانتینو  فیلم ابرقهرمانی نمی‌سازد
گروه فرهنگی: «کوئنتین تارانتینو» کارگردان نامدار آمریکایی اعلام کرد که قصد ندارد در آینده هیچ فیلم سینمایی ابرقهرمانی را کارگردانی کند.به گزارش ایسنا ، «کوئنتین تارانتینو» خالق فیلم‌هایی همچون «روزی روزگاری در هالیوود» و «جانگوی آزاد شده» این روزها مشغول تبلیغ کتابش با عنوان «تعمقی بر سینما» است و با توجه به اینکه او پیش‌تر اعلام کرده بود، قصد دارد فقط ۱۰ فیلم سینمایی در کارنامه‌اش داشته باشد، حدس و گمان‌هایی درباره ماهیت فیلم دهم این کارگردان شکل گرفته است.
 
فیلم سینمایی «روزی روزگاری در هالیوود» نهمین ساخته «تارنتینو» محسوب می‌شود و او در گفت و گوی جدیدی با «لس آنجلس تایمز» هرگونه احتمال ساخت یکی از فیلم‌های پرهزینه و پرفروش دنیای «مارول» یا «دی سی» را رد کرد.

این کارگردان در بخشی از این گفت و گو بیان کرد: «آدم باید مزدبگیر باشد تا چنین کاری بکند...من مزدبگیر نیستم. دنبال شغل نمی‌گردم.»«تارانتینو» که به عنوان یکی از فیلمسازان مشهور و خالق پادکست شناخته می‌شود برای معرفی جدیدترین کتابش به پنج شهر بزرگ ایالات متحده آمریکا سفر می‌کند. لس آنجلس، سانفرانسیسکو، پورتلند، آستین و نیویورک سیتی به ترتیب مقاصد تور کتاب جدید «کوئنتین تارانتینو» محسوب می‌شوند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها