به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ ساعت ۱۸:۳۶
کد مطلب : ۳۶۷۶۴۱

گلکسی S۲۳ سامسونگ احتمالا در بهمن رونمایی می‌شود

گلکسی S۲۳ سامسونگ احتمالا در بهمن رونمایی می‌شود
گروه فناوری:پیش بینی می‌شود سامسونگ ۲۸ بهمن سال جاری گلکسی S23 را به بازارهای جهانی عرضه کند.سامسونگ همیشه سری گلکسی S خود را در سه ماهه اول سال جدید میلادی معرفی کرده و حالا به نظر می‌رسد که سری گلکسی S۲۳ نیز در سه ماهه اول ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد.
 
سامسونگ سری گلکسی S۲۲ را ۲۰ بهمن سال گذشته (۹ فوریه ۲۰۲۲)، سری گلکسی S۲۱ را ۲۵ دی ۱۳۹۹ (۱۴ ژانویه ۲۰۲۱) و سری گلکسی S۲۰ را ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ (۱۲ فوریه ۲۰۲۰) معرفی کرد.این شرکت هنوز به‌طور رسمی تاریخ معرفی سری گلکسی S۲۳ را اعلام نکرده است، اما رسانه‌های کره‌ای تاریخ احتمالی این رویداد را فاش کرده‌اند.

با اعلام این رسانه‌ها، سامسونگ یک رویداد مطبوعاتی در اواسط بهمن‌ (هفته اول فوریه) برگزار کرده و در همین رویداد از سری گلکسی S۲۳ رونمایی خواهد کرد.سامسونگ احتمالا بعد از معرفی این سری، به مدت دو هفته پیش‌سفارش آن را انجام خواهد داد و اولین فروش آن را برای یک روز جمعه تنظیم خواهد کرد. با نگاهی به تقویم می‌بینیم که جمعه ۲۸ بهمن‌ (۱۷ فوریه) احتمالا اولین روز فروش سری گلکسی S۲۳ خواهد بود.

در هر حال، شرایط بازار به‌گونه‌ای شده است که سامسونگ مجبور شده تاریخ معرفی گوشی‌های گلکسی S خود را جلوتر بیندازد. ضمن این که پیش‌بینی می‌شود سال آینده بازار گوشی هوشمند همچنان روند نزولی خود را ادامه دهد و به همین خاطر سامسونگ می‌خواهد که هر چه زودتر سری جدید گوشی‌های پرچم‌دار خود را معرفی کند.
 
 
 
مرجع : باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: سامسونگ گلکسی S۲۳
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها