به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۵ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۳۶۷۷۵۱

شرط مهم گل محمدی برای اردوی خارجی

شرط مهم گل محمدی برای اردوی خارجی
گروه ورزشی:سرمربی پرسپولیس می‌خواهد تمامی نفراتش را در اردوی خارجی داشته باشد.با توجه به تعطیلی لیگ در نیم فصل و برگزاری مسابقات جام جهانی، پرسپولیس قصد دارد اردوی خود را در حاشیه خلیج فارس به مدت ۱۰ الی ۱۵ روز با انجام ۴ دیدار تدارکاتی برگزار کند.
 
این در حالی است که احتمالا با توجه به حضور ملی‌پوشان این تیم در قطر به واسطه برگزاری دیدار‌های جام جهانی، این تیم در صورتی که بخواهد اردوی خود را در خلال مرحله گروهی جام جهانی برگزار کند، نمی‌تواند از ملی پوشان خود استفاده کند. اتفاقی که باعث نگرانی یحیی گل محمدی شده و این مربی نمی‌خواهد بدون ملی پوشانش به اردو برود. در واقع یکی از شرط‌های اصلی یحیی برای رفتن به اردوی خارجی این است که ملی پوشانش را هم به همراه داشته باشد.

قطر به دلیل میزبانی جام جهانی، خود به خود منتفی است. ترکیه هم به دلیل آب و هوای سرد و زمستانی، گزینه مورد علاقه یحیی گل محمدی نیست و این کشور میزبان پرسپولیس نخواهد بود. در این بین شانس امارات و شهر دبی بیشتر از سایرین خواهد بود. اگر امارات انتخاب شود، پرسپولیسی‌ها برای برپایی اردو راهی این شهر خواهند شد و چند دیدار دوستانه هم برگزار خواهند کرد.لازم به ذکر است اردوی خارجی منوط بر گرفتن مجوز از شورای برون مرزی است و درصورتی که باشگاه پرسپولیس نتواند مجوز بگیرد، نمی‌تواند به اردوی خارجی برود.
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها