به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۵ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۳۶۷۷۶۵

خرید عسل طبیعی کوهستان نجم مرغوب و قابل اطمینان

گروه کسب و کار: خرید عسل طبیعی کوهستان نجم باعث می‌شود تا افراد با مصرف آن، سلامتی مضاعفی تجربه کنند و کمتر، شاهد بیماری‌های مختلف و آزار دهنده باشند.
خرید عسل طبیعی کوهستان نجم مرغوب و قابل اطمینان
مجموعه رایا ارگانیک در این قسمت از مقاله قصد دارد تا در خصوص خرید عسل طبیعی و تنوع این محصولات مانند انواع عسل گون، عسل کوهی و عسل چهل گیاه اطلاعات مفیدی به مخاطبان عزیز ارائه دهد. حتما شما نیز درباره اهمیت و خاصیت فراوان عسل طبیعی نکته‌هایی شنیده‌اید. این محصول، اگر طبیعی و ارگانیک باشد، باعث افزایش سلامتی و کاهش انواع بیماری‌ها خواهد شد. به همین خاطر در طول تاریخ تا به امروز، افراد زیادی به دنبال بهره بردن از خواص چنین عسل پرفایده‌ای بوده‌اند.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09352406980
خاصیت ضد باکتریایی عسل از مهمترین مزیت‌های آن است که قادر می‌باشد با انواع بیماری‌های عفونی مبارزه کند. تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش آلرژی و ده‌ها خاصیت مفید آن نیز، باعث می‌شود تا افراد زیادی به استفاده از آن ترغیب شوند.


 
خرید عسل طبیعی در انواع مختلف آن
همانطور که پیش‌تر نیز، اشاره کردیم عسل طبیعی، انواع مختلفی دارد که با توجه به شهد گیری زنبور عسل از گل‌های مختلف تقسیم بندی می‌شود. به عنوان مثال؛ عسل گون، عسل دارویی، عسل کوهی، عسل چهل گیاه و ده‌ها نوع عسل دیگر که هر کدام با توجه به گل مورد نظر دارای عطر و طعم خاصی می‌باشند.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09352406980

عسل طبیعی گون
به نظر می‌رسد، خرید عسل طبیعی گون بیشترین میزان را به خود اختصاص می‌دهد. به بیان ساده‌تر، این نوع عسل جزء پرطرفدارترین نوع عسل‌های طبیعی در ایران است. تقویت معده، کاهش بیماری‌های کلیه و از بین بردن دردهای مفاصل از ویژگی‌های برجسته عسل گون می‌باشد. از ویژگی‌های دیگر این نوع عسل می‌توان به افزایش کیفیت خواب، درمان کم خونی، کاهش گرفتگی صدا، تسکین دردهای ناشی از زخم دهان، سلامت قلب و ده‌ها مزیت جانبی دیگر اشاره کرد. فروشگاه‌های حضوری و مجازی مختلفی در زمینه فروش عسل فعالیت دارند.
اما اینکه بتوانید یک مرکز معتبر برای خرید عسل طبیعی پیدا کنید، کار سختی به نظر می‌رسد. در این باره ما پیشنهاد بهتری برای شما داریم. مجموعه رایا ارگانیک افتخار این را دارد که با تهیه گیاهان دارویی مختلف و عسل‌های 100 درصد طبیعی، رضایت کامل مشتریان را به خود جلب کند.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09352406980
هدف این مجموعه به دست آوردن اعتماد مشتری و تلاش برای افزایش رضایت در این جهت می‌باشد. تلاش‌های مستمر کارشناسان و متخصصان موجود در این مجموعه باعث شده است تا بتوانیم صادرات فراوانی به کشورهای دیگر داشته باشیم. با این حساب، با خیال راحت می‌توانید به خرید عسل طبیعی گون و انواع مختلف عسل‌های طبیعی از این فروشگاه اقدام نمایید.



عسل طبیعی دارویی، چه نوع عسلی است؟
تمام عسل‌های طبیعی دارای خاصیت دارویی هستند اما خرید عسل طبیعی دارویی به این دلیل مورد توجه قرار می‌گیرد که فراوری این محصول از گل‌های خاص و به همین منظور انجام می‌شود. طی مشاهدات انجام شده عسل دارویی، رنگ تیره‌تری نسبت به انواع عسل‌های دیگر دارد. علاوه بر این، تنوع بافتی در این عسل به مراتب بیشتر است. با توجه به دارویی بودن این نوع عسل، خاصیت آن برای سلامتی و کاهش بیماری‌ها اهمیت زیادی دارد. عسل‌های تگ گل، چند گل و مخلوط در دسته عسل‌های دارویی هستند. کاهش اسید معده، توقف اسهال، زیبایی پوست، درمان کولیت و ده‌ها خاصیت دیگر متعلق به عسل دارویی می‌باشد.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09352406980

خرید عسل طبیعی کوهی
خرید عسل طبیعی کوهی با توجه به میزان بالای طبیعی بودن آن، قابل توجه است. قیمت عسل کوهی که به عسل وحشی یا عسل کوهستان هم معروف است، توسط زنبورهای وحشی و در مکان‌های دور افتاده و بدون دخالت انسان تولید می‌شود. زنبورهای ریز وحشی که در شهرهایی مانند شیراز، خوزستان، کرمان و شهرهای شمالی کشور وجود دارند اقدام به تولید عسل کوهی یا صخره‌ای می‌کنند. تفاوتی که بین عسل‌های معمولی و عسل کوهی وجود دارد، سلول‌های موم تولید شده و طرز لانه سازی آنها است.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09352406980
در حالت کلی توصیه می‌شود خرید عسل طبیعی کوهی باید به همراه موم آن، صورت گیرد. به نظر می‌رسد؛ نمی‌توان تشخیص درستی بین عسل معمولی و کوهی انجام داد. اما اگر از مجموعه‌های معتبر اقدام به خرید عسل طبیعی نمایید آنها با تخصص و آگاهی کافی که در این زمینه دارند، می‌توانند بهترین راهنمایی‌ها را در این باره برای شما داشته باشند. بعضی افراد با سودجویی در این باره قصد دارند که عسل‌های معمولی را با عنوان عسل کوهی و وحشی و به قیمت بالا به افراد بفروشند که چنین مراکز معتبری با ارائه توضیحاتی شفاف درباره عسل‌های طبیعی کوهی دست این سودجویان را کوتاه کرده‌اند.



مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09352406980

خرید عسل طبیعی چهل گیاه
خرید عسل طبیعی چهل گیاه نیز، با توجه به فراوری آن از طریق چند گیاه مختلف، دارای اهمیت زیادی است. در فصل بهار که گیاهان مختلف و زیادی رشد می‌کنند زنبورها با بهره گیری از خواص این گل‌ و گیاهان، عسل‌های متنوع و با خاصیتی تولید می‌کنند. به دلیل تولید عسل چهل گیاه از چند گیاه مختلف، رنگ‌های مختلفی برای آن وجود دارد. دستگاه گوارشی، تنفسی، ادراری مهمترین ارگان‌هایی هستند که از خاصیت بی شمار عسل چهل گیاه بهترین استفاده را می‌برند. علاوه بر آن، این نوع عسل برای تقویت اعصاب، بهبود جریان خون و پیشگیری از انواع سرطان‌ها بسیار مفید و کاربردی است. 
 
 
برچسب ها: خرید عسل طبیعی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها