به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۵ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۳۶۷۷۷۴

بیرانوند: یکسال است می‌گویند مصدوم هستم

بیرانوند: یکسال است می‌گویند مصدوم هستم
گروه ورزشی: دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است مصدومیتش جزیی بوده و مشکل خاصی ندارد.به گزارش ایلنا، علیرضا بیرانوند در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: از خبرنگاران ممنون هستم که به تمرین تیم ملی آمدند. به هر حال به جام جهانی نزدیک می‌شویم. تمرینات را پشت سر می‌گذاریم البته اکثر لژیونرها نیستند به جز 2 یا 3 نفری که آمدند. فکر می‌کنم این هفته دوم است که مرتب به صورت صبح و بعد از ظهر تمرین می‌کنیم. شرایط خوبی است و بچه‌ها آماده هستند. انشاالله این هفته هم در بازی دوستانه‌ای که پیش رو داریم به خوبی تمام کنیم و آماده جام جهانی شویم.

وی افزود: شرایط خودم خوب است. مثل تمام بچه‌ها که شرایط خیلی خوبی پشت سر می‌گذارند. همه آماده بازی‌های خوب در جام جهانی هستیم تا بتوانیم مردم را شاد کنیم. حریفان را همه شماها می‌شناسید تیم‌های خیلی سختی هستند و گروه خیلی سختی داریم. ما قصد داریم این تاریخ را بسازیم و از گروه صعود کنیم. احتمالاً با تمریناتی که می‌بینید و کادر فنی که زحمت می‌کشد صعود اتفاق بیفتد.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران پیرامون شانس صعود از گروه B جام جهانی 2022 قطر تصریح کرد: دور قبل خیلی شانس داشتیم و می‌توانستیم صعود کنیم ولی متاسفانه نشد. همان کادر قبلی به تیم ملی برگشته و شناخت خوبی از تیم ملی دارند. هر چند تایم کمی است. بچه‌ها می‌دانند آقای کی‌روش از ما چه می‌خواهد و همان را باید در بازی‌ها پیاده کنیم. مسلماً با توضیحاتی که آقای کی‌روش دادند شانس زیادی داریم تا بتوانیم انشاالله از گروه صعود کنیم. با بازی‌های خوبی مقابل سنگال و اروگوئه انجام دادیم امیدواریم بتوانیم از گروه صعود کنیم. 

بیرانوند در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش تصریح کرد: مصدومیت من یکسال است هر کس می رسد می‌گوید مصدومیت! عملکرد من نشان می‌دهد مصدومیت جزیی داشتم نمی‌گویم، ندارم. به لطف خدا و زحماتی که کادر پزشکی کشیدند این مشکل حل شد. آقای کی روش مدتی مرا در اختیار کادر پزشکی قرار دادند و در پرسپولیس تمرینات خاص خودم را انجام می‌دادم. عملکرد در پرسپولیس اینطور بود که تا دقیقه 90 بازی می کردم الان شرایطم  آماده، آماده است. نگران چیزی نباشید.
برچسب ها: علیرضا بیراوند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها