به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۵ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب : ۳۶۷۸۱۶

آمانوف، محتمل‌ترین گزینه جدایی از استقلال

آمانوف، محتمل‌ترین گزینه جدایی از استقلال
گروه ورزشی: عزیزبک آمانوف، بازیکنی است که نیم فصل لیگ بیست و یکم با امیدهای فراوانی راهی استقلال شد؛ این بازیکن ازبکستانی در آن زمان قراردادی به مدت یکسال و نیم با استقلال امضا کرد. آمانوف در زمان سرمربیگری فرهاد مجیدی اگرچه اکثر اوقات در ترکیب اصلی نبود اما فرصت برای بازی کردن داشت و عملکرد نسبتا خوبی نیز ارائه داد.
با حضور ریکاردو ساپینتو، پیش‌بینی می‌شد آمانوف بیشتر در ترکیب استقلال قرار بگیرد اما شرایط برای این بازیکن ازبکستانی خوب پیش نرفت و حالا کار به جایی رسیده که در اکثر مسابقات او حتی در لیست 20 نفره نیز قرار نمی‌گیرد.
آمانوف که در ابتدای فصل جاری نیز صحبت‌هایی درباره جدایی‌اش وجود داشت، در نهایت با نظر ساپینتو در استقلال ماندگار شد اما با توجه به شرایط کنونی به نظر می‌رسد او را باید محتمل‌ترین گزینه برای جدایی از استقلال در نیم فصل بدانیم.
این هافبک ازبکستانی فعلا به کشورش سفر کرده و در تعطیلات به سر می‌برد اما به زودی باید به ایران برگردد ودر تمرینات استقلال حضور یابد. مسئله مهم اما آینده مبهم این بازیکن است. درباره آمانوف گفته می‌شود که یک پیشنهاد از تیم های ایرانی نیز دریافت کرده و هیچ بعید نیست که در نیم فصل لیگ برتر با جدایی از استقلال در تیم دیگری از لیگ ایران به کار خود ادامه بدهد.
برچسب ها: باشگاه استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها