به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۳۶۷۸۲۱

برای جانشینی رونالدو: یونایتد در پی ستاره یووه

برای جانشینی رونالدو: یونایتد در پی ستاره یووه
گروه ورزشی: به نظر می‌رسد که بحث جدایی رونالدو از یونایتد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی جدی است و این بار مدیران این باشگاه و کادر فنی این تیم نیز با تصمیم او برای ترک اولدترافورد در ماه ژانویه موافق هستند. 
این ستاره پرتغالی پیش از این در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به دنبال ترک یونایتد بود اما مدیران این باشگاه با تصمیم او مخالفت کردند و او نیز در نهایت تصمیم گرفت به حضورش در این تیم ادامه دهد اما حالا مصمم‌تر از قبل به دنبال جدایی از شیاطین سرخ است. 
مدیران این باشگاه در حال بررسی شرایط برای جذب جانشین این بازیکن هستند و روزنامه انگلیسی تلگراف مدعی شده است که آنها قصد دارند برای جذب ولاهوویچ از یوونتوس اقدام کنند. 

گفته می‌شود بنجامین سسکو از ردبول سالزبورگ نیز گزینه دیگر این باشگاه است که در فهرست یونایتد قرار دارد تا در صورتی که آنها در انتقال این مهاجم صربستانی به اولدترافورد موفق نشوند، برای خرید این پدیده 19 ساله اقدام کنند. 
نزدیک به یک سال از حضور ولاهوویچ در تورین می‌گذرد اما یونایتد باور دارد که در صورت ارائه پیشنهاد مناسب به یوونتوس می‌تواند این بازیکن را به خدمت بگیرد و به همین دلیل به صورت جدی در حال بررسی شرایط جذب او و آغاز مذاکره احتمالی با مدیران این باشگاه ایتالیایی در آستانه باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی است.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها