به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۴
 
۲۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۱۱ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب : ۳۶۷۸۴

حاشیه‌هاي حضور رييس‌جمهور در کیش

گروه سياسي: حجت الاسلام دکتر ˈحسن روحانیˈ رییس جمهور اسلامی ایران در سفری دو روزه به جزیره کیش، صبح دوشنبه وارد این جزیره واقع در آب های نیلگون خلیج فارس شد.
حاشیه‌هاي حضور رييس‌جمهور در کیش
به گزارش ایرنا، دکتر روحانی به همراه حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری، اکبر ترکان مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد کشور ، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مسوولان این سازمان از برخی طرح های عمرانی و خدماتی جزیره کیش بازدید کرد.

رییس جمهور و هیات همراه امروز از نخستین پارک شهر کیش، ترمینال مسافری بندرگاه و بیمارستان کیش دیدن کردند. حضور سرزده رییس جمهوری در ترمینال مسافری بندرگاه کیش با استقبال غیر منتظره مسافران نوروزی حاضر در این ترمینال که قصد خروج از کیش را داشتند، مواجه شد. کارکنان و مسافران مستقر در این ترمینال از حضور سرزده رییس جمهوری آن هم بدون تشریفات خاص و مرسوم در این مکان جا خوردند و با سر دادن روحانی دوستت داریم از اقدامات دولت تدبیر و امید تشکر کردند.

احوال پرسی و گپ دوستانه دکتر روحانی در بدو ورود به ترمینال مسافری بندرگاه کیش با مسافران و کارکنان بندرگاه از بخش های جذاب این بازدید بود، تعداد زیادی از مسافران دور رییس جمهوری حلقه زده و از ایشان بخاطر برنامه های خوب و امید بخش دولت تشکر کردند. رییس جمهور در پاسخ به ابراز احساسات مردم گفت: دولت تدبیر و امید همه تلاش خود را برای شاد کردن مردم بکار گرفته است.

بازار فیلم برداری با گوشی های تلفن همراه در هنگام بازدید رییس جمهوری از بندرگاه و بیمارستان کیش داغ بود و مردم این لحظات دیدنی را در قاب دوربین های خود ثبت کردند. به هنگام حضور رییس جمهوری در ترمینال مسافری، تعدادی از مسافران نامه هایی به رییس جمهوری دادند که بیشترشان بخاطر مشکلات مالی و بیکاری بود، نامه های مردم توسط اعضای تیم محافظ رییس جمهوری دریافت می شد.

سفر رییس جمهور به جزیره کیش فقط توسط خبرنگاران ایرنا و واحد مرکزی خبر مستقر در جزیره پوشش تصویری و خبری داده شد ضمن اینکه در این سفر خبری از تیم رسانه ای پایگاه اطلاع رسانی دولت هم نبود. رییس جمهور در بازدید از بیمارستان کیش ضمن حضور در بخش های اطفال، دیالیز و بخش مردان از نزدیک با برخی بیماران بستری و همراهان آنها گفت وگو کرده و برایشان آرزوی بهبودی و سلامتی کردند.

برخی از همراهان بیماران و مردمی که در این مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی حضور داشتند ضمن خوش آمدگویی به رییس جمهوری از ایشان بخاطر اجرای برنامه های مناسب و بهبود وضعیت معیشتی مردم تشکر کردند. دکتر روحانی در بیمارستان کیش وقتی خانمی از او خواست دست نوازشی بر سر نوزادش بکشد با خوش رویی پذیرفت و با مهربانی دستی بر سر این نوزاد چند روزه کشید.

خانمی در بیمارستان از بابت گرانی بلیت هواپیما در این ایام و اینکه چارتر بودن موجب گرانی بیش از حد بلیت شده و این مهم برای ساکنان کیش مشکلاتی ایجاد کرده، به رییس جمهوری گلایه کرد. برخی از همراهان بیماران با شوق زیاد وقتی رییس جمهوری برای سرکشی به آنها وارد اتاق بخش ها می شد با دوربین گوشی های تلفن همراه این حضور را ثبت می کردند.

تردد عادی و بدون اسکورت خودروی رییس جمهوری و خودروهای همراهان ایشان در خیابان های کیش بدلیل نبود حضور خودروهای پلیس و راهنمایی و رانندگی برای عابران و راکبان دیگر خودروها جلب توجه نمی کرد. در حاشیه بازدید رییس جمهوری از پارک شهر و ترمینال مسافری بندرگاه، ترکان مشاور رییس جمهوری و مونسان مدیرعامل منطقه آزاد توضیحات لازم در خصوص زمان اجرای این طرح ها را ارایه می کردند.

ارزو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۱ ۱۴:۵۹
اقای روحانیدوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتان داریم خداوند نگهدارت (214661)
دانیال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۱ ۱۵:۰۴
الان شبکه نمایش داشت فیلم هندی مشعل را نشان میداد بیشتر یاد فقر مطلق بسیاری از هموطنانم افتادم زنی را چند روز پیش دیدم که با 1500 تومن میخواست چند گرم برنج بخرد تا حداقل آن روز را بچه هایش سیر بخوابند امیدواربودم دکتر روحانی وارد بازی هدفمندی نشوند که شدند اینجا ترکیه و مالزی با آن اقتصاد خوبشان نیست الان برای اینکار بسیار زود بود ... (214662)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۱ ۱۶:۲۴
ازاحمدی خبرداری (214668)
اعتدال
Romania
۱۳۹۳/۰۱/۱۱ ۱۶:۵۰
سه دستی میخوری و نق میزنی؟ (214673)
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۱ ۱۷:۰۷
هم وطن گرامی جناب آقای دانیال فرمایش شما متین اما چاره ای جز تبدیل چاه های کنده شده دوره قبل به چاله نیست و گرنه همه با هم به چاه سقوط می کنیم. (214676)
ناشناس آشنا
Romania
۱۳۹۳/۰۱/۱۱ ۲۱:۴۷
اين موضوع بايدبگوش كساني برسون كه طي8سال گذشته ثروتشان بجايي رسيده ك به ميلياردميگند"تومان"وعواملشان يعني همان برادران مستضعف وابسطه به دولت سابق دركيش سخنراني يكي ازستونهاي اصلي انقلاب رابهم ميزنند.آياغيرازاينست كه هزينه اين برادران خودجوش همان پولي است كه بايدصرف فقرزدايي بشود؟خدايابحق مظلوميت فاطمه زهرا(س)وفرزندانش؛ك مظلومتر از آنهاوجودندارد،محرومين وستمديدگان رادرياب (214706)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۱ ۱۶:۴۶
میشه چند تا از اون عکسهای استقبال مردمی منتشر کنید ما هم مستفیض شیم! (214672)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۱ ۱۷:۰۴
هدفمندی از قبل هدف گذاری شده بود روحانی هم باید روی همان ریل حرکت می کرد (214675)
کاوه فارسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۱ ۱۹:۳۰
خدایا به کمک آیت الله هاشمی و دکتر روحانی و سیدبزرگوار خاتمی بشتاب که به درد ملت رسیدگی کنند و به دور از این افراطیون به مردم خدمت کنند (214692)