به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۳۶۸۳۲۹

جوان‌ترین پسر کارلوس در راه جام جهانی!

جوان‌ترین پسر کارلوس در راه جام جهانی!
گروه ورزشی: سامان فلاح مصدومیت جزئی‌اش را پشت سر گذاشته و حالا دوباره بدون هیچ مشکلی در تمرین تیم ملی شرکت کرده است.به گزارش همشهری‌آنلاین، شاید هیچ‌کس توقع نداشت این بازیکن تا این اندازه در اردوی تیم ملی دوام بیاورد. کارلوس کی‌روش، آرمین سهرابیان را از تیم کنار گذاشت اما با حفظ سامان فلاح، نشان داد برای جام جهانی قطر روی این بازیکن جوان حساب می‌کند. هنوز هم احتمال کنارگذاشته‌شدن این بازیکن از فهرست نهایی وجود دارد اما شکی نیست که او مورد توجه کی‌روش قرار گرفته و برای یک مدافع، این دستاورد مهمی به‌نظر می‌رسد.
 
کاری که سامان تا امروز انجام داده، ستایش‌برانگیز به‌نظر می‌رسد. او در کنار روزبه چشمی و مرتضی پورعلی‌گنجی، تنها بازیکنان شاغل در لیگ برتر ایران هستند که شانس حضور در جام‌جهانی در قلب خط دفاعی تیم‌شان را دارند. فلاح درصورت قرارگرفتن در فهرست نهایی کی‌روش، جوان‌ترین بازیکن تیم و تنها مهره زیر ۲۳سال ایران در جام‌جهانی لقب می‌گیرد. نام این بازیکن در فهرست جوان‌ترین نفرات ایران در تاریخ این جام نیز دیده خواهد شد.

سامان حتی درصورت رفتن به جام‌جهانی، شانس زیادی برای بازی‌کردن در ترکیب ایران ندارد اما به‌دست‌آوردن تجربه و حس و حال جام‌جهانی در این شرایط سنی برای او فوق‌العاده خواهد بود. فلاح تا امروز با سرعتی خیره‌کننده پیشرفت کرده و حالا نیز قصد دارد به همین روند ادامه بدهد. نخستین کاپیتان دهه‌هشتادی تاریخ لیگ برتر، حالا می‌تواند نخستین فوتبالیست دهه‌هشتادی تاریخ ایران در جام جهانی نیز باشد.
برچسب ها: سامان فلاح
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها