به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۳۶۸۳۶۸

جزئیات شرایط تیم ملی برای من مهم است

جزئیات شرایط تیم ملی برای من مهم است
گروه ورزشی:سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت:‌ تلاش می کنیم در دیدار مقابل نیکاراگوئه برای جام جهانی آماده شویم. کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: «بازی با نیکاراگوئه یک روز کاری خواهد بود و جزو برنامه‌های تمرینی ما. همانطور که می‌دانید چند بازیکن بیشتر در تهران نداریم و با یکسری جوان کار می‌کنیم که به اعتقاد من آینده فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۶ خواهند بود. بازی با نیکاراگوئه دیدار آماده‌سازی ما خواهد بود و تلاش می‌کنیم که آماده شویم، اگر چه بیشتر بازیکنان ما حضور ندارند و بازی نمی‌کنند. البته ۱۰ بازیکن بزرگسال همراه ما هستند و مهم است که بتوانیم آنها را بازی بدهیم.»
 
او در مورد لباس تیم ملی فوتبال در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و اینکه مورد تأیید اوست، تصریح کرد: «بله. با فدراسیون و تولید کننده لباس صحبت کردم و همه چیز مورد قبول است.»سرمربی تیم فوتبال درباره اینکه چه صحبت‌هایی با مهدی تاج برای آماده‌سازی تیم ملی انجام داده است، گفت: «ما همیشه جلساتی با ریاست فدراسیون، همینطور مهدی محمدنبی و مدیر تیم ملی داریم. در این جلسات به تمام مسائل و جزئیات می‌پردازیم. همانطور که می‌دانید آدمی هستم که به جزئیات پایبند هستم و علاقه دارم جزئیات به خوبی پیاده شود. تمام مسائل به لحاظ لجستیکی، تدارکات، دپارتمان پزشکی، دپارتمان آنالیز و ... را پیگیری می‌کنیم و همانطور که روز گذشته دیدید یکی از دوستانم به نام برونو کارش را در کادر تیم ملی شروع کرد. او و دیگر مربیان بازی‌های تیم ملی را رصد کرده‌اند. مارکار آقاجانیان نیز بازی‌های تیم ملی آمریکا را پیگیری کرده است و با توجه به شناخت از ایران کمک خواهد کرد. مهمترین مسئله این است که همه مطالب به خوبی جلو می‌رود.»

کی‌روش راجع به اینکه چه زمانی لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی 2022 اعلام می‌شود و آیا قرار است این لیست سورپرایزی داشته باشد، تأکید کرد: بازیکنان بیشتر تیم‌ها در حال بازی کردن هستند. به‌عنوان مثال بیشتر بازیکنان‌ تیم ملی برزیل در خارج از کشورشان بازی می‌کنند. تیم‌هایی مثل قطر و عربستان کاملاً در اردو هستند. تیم ملی ولز نیز کارش را پیگیری می‌کند، اما کار ما متفاوت است چون اینجا یکسری بازیکن در اختیار داریم و نصف تیم در خارج از کشور بازی می‌کنند. برای شرایط متفاوت نیاز دارید راهکار متفاوت داشته باشید، به همین دلیل راهکار ما متفاوت است و مسائل را پیگیری می‌کنیم که به بهترین نحو اجرا شود.

اودر پاسخ به این سؤال که شرایط بازیکنان لژیونر از جمله سردار آزمون به چه صورت است، گفت: «سردار در باشگاهش کار می‌کند و کاملاً تحت نظر مجموعه باشگاه بایرلورکوزن است. ما هم مسائل را از نزدیک پیگیری می‌کنیم و یکی از اعضای کادر بنده کار سردار را از نزدیک پیگیری می‌کند. برخی از بازیکنان مثل مهدی طارمی و میلاد محمدی در تیم باشگاهی‌شان بازی می‌کنند، اما متأسفانه نفراتی مثل علیرضا جهابنخش و سامان قدوس در تیم‌های باشگاهی‌شان بازی نمی‌کنند. به همین دلیل از دستیارانم مثل میکائیل و برونو خواستم نزدیک بازیکنان باشند تا به لحاظ روحی، فیزیکی و تاکتیکی به آنها کمک کنند. همانطور که بازیکنان در باشگاه‌های‌شان هستند ما هم نظارت می‌کنیم تا آنها در بهترین شرایط قرار بگیرند.»

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: «دوست دارم در آخر صحبت‌هایم نکته‌هایی را درباره آماده‌سازی تیم ملی اضافه کنم. آیا این آماده‌سازی صحیح است؟ خیر، آیا بهترین آماده‌سازی است؟ خیر ولی این یک نگاه واقع‌گرایانه برای دستیابی به کارهایی بود که مقدور بود انجام دهیم. کاری که تلاش کردیم این بود خط مقدم‌مان را تا سر حد توان پوشش دهیم. الان باید برویم بازی کنیم و لذت ببریم.»
مرجع : خبرآنلاین
برچسب ها: کارلوس کی روش
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها