کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش احساسی فیرمینو به جا ماندن از لیست سلسائو

18 آبان 1401 ساعت 16:18


گروه ورزشی: روز گذشته لیست نهایی تیم ملی برزیل جهت حضور در رقابت های جام جهانی منتشر شد که نکته قابل توجه در نفرات منتخب تیته، عدم حضور بابی فیرمینو و فیلیپ کوتینیو بود.
در پی عملکرد نه چندان مقتدرانه لیورپول در فصل جاری، فیرمینو 19 بار برای تیم کلوپ به میدان رفته و 8 گل هم به ثمر رسانده اما این عملکرد، تیته را قانع نکرده و سرمربی برزیل مهاجمان جوانی نظیر وینیسیوس جونیور، ریچارلیسون، آنتونی و رافینیا را به او ترجیح داده است.

حالا پس از گذشت یک روز از اعلام این لیست، بابی فیرمینو در صفحه شخصی خودش به این موضوع واکنش نشان داده:" از تمام پیام های محبت‌آمیزی که برایم ارسال شده تشکر می‌کنم. جام جهانی برای هر بازیکنی یک رویا است و من هم از این قاعده مستثنا نیستم. لیستی که دیروز ارائه شد با رویایی که در ذهنم داشتم و اتفاقی که تصور می کردم کاملا متفاوت بود اما اکنون می توانم به گذشته خودم نگاهی بیندازم و به خاطر رویاهایی دیگری که توانستم به آنها برسم از خدا را شاکر باشم."

مهاجم لیورپول، 55 بازی ملی در کارنامه‌اش دارد و موفق شده 17 گل ملی نیز به ثمر برساند.
با توجه به سن فیرمینو (۳۱ سال) و مهاجمان جوان و با استعداد برزیلی که در حال پرورش و پیشرفت هستند، بعید است که در جام جهانی 2026 هم او به اردوی برزیل دعوت شود و به احتمال زیاد این آخرین فرصت او برای حضور در جام جهانی بوده است که در رسیدن به آن ناکام ماند.


کد مطلب: 368437

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/368437/واکنش-احساسی-فیرمینو-جا-ماندن-لیست-سلسائو

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir