به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب : ۳۶۸۵۴۶

غیبت ادامه‌دار ستاره‌ها: رویس جام جهانی را از دست داد

غیبت ادامه‌دار ستاره‌ها: رویس جام جهانی را از دست داد
گروه ورزشی: هانسی فلیک قصد دارد عصر امروز فهرست 26 نفره مدنظرش برای شرکت در جام جهانی 2022 قطر را اعلام کند اما به نظر می‌رسد که یک ستاره دیگر هم حضور در این رقابت‌ها را از دست داده است. 
اسکای اسپورت آلمان خبر داده که مارکو رویس به دلیل مصدومیتی که به آن دچار شده و احساس درد شدیدی که در مچ پای راستش دارد قادر به همراهی با تیم ملی کشورش نیست و به این ترتیب جایی در فهرست بازیکنان انتخابی فلیک برای حضور در قطر نخواهد داشت. 
کاپیتان دورتموند در اواسط ماه سپتامبر از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد اما یک ماه بعد توانست بار دیگر به میادین برگردد اما حالا بار دیگر از همان ناحیه احساس درد دارد و با این که در بازی روز شنبه برابر بوخوم در بوندسلیگا به میدان رفت اما احساس درد شدیدی که دارد از بین نرفته است. 

همین شرایط باعث شده که رویس نتواند تیم ملی کشورش را در جام جهانی 2022 قطر همراهی کند و او نیز به جمع دیگر ستاره‌هایی پیوست که قادر به حضور در این رقابت نیستند تا این فهرست بیش از پیش کامل شود. 
رویس پیش از این نیز در جام جهانی 2014 برزیل که با قهرمانی آلمان نیز به پایان رسید به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پای چپ نتوانسته بود تیم ملی کشورش را همراهی کند. 
برچسب ها: تیم ملی آلمان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها