به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ ساعت ۱۸:۵۸
کد مطلب : ۳۶۸۵۸۶

بتن سرمد بزرگترین تولید کننده دستگاه بلوک زنی

گروه کسب و کار:
بتن سرمد بزرگترین تولید کننده دستگاه بلوک زنی
بتن سرمد یکی از کارخانه‌های فعال در زمینه ساخت انواع ماشین آلات صنعتی و دستگاه بلوک زنی است. این مجموعه تا کنون دستگاه‌های بلوک زنی متعددی را روانه بازار کرده است، به طوری که در حال حاضر بتن سرمد بزرگترین تولید کننده دستگاه بلوک زنی شناخته می‌شود. در این مقاله ابتدا به بررسی انواع دستگاه بلوک زنی می‌پردازیم. سپس شما را با بزرگ ترین تولید کننده دستگاه بلوک زنی آشنا خواهیم کرد.

تولیدات دستگاه بلوک زنی بتن سرمد
شرکت بتن سرمد یکی از تولیدکنندگان معتبر انواع دستگاه بلوک زن در ایران به شمار می‌رود. این شرکت تجهیزات باکیفیتی را به سراسر کشور عرضه می‌دارد. دستگاه‌های بلوک زن دستی، نیمه اتوماتیک و دستگاه بلوک زن تمام اتوماتیک همگی جزء تولیدات این مجموعه هستند که هر یک امکانات خاصی دارند. در ادامه با انواع دستگاه بلوک زنی بیشتر آشنا می‌شویم.

انواع دستگاه بلوک زنی         
دستگاه‌های بلوک زنی انواع مختلفی دارند. انتخاب نوع دستگاه با توجه به نیاز مخاطب صورت می‌گیرد. بتن سرمد بزرگترین تولید کننده دستگاه بلوک زنی در ایران به شمار می‌رود. این شرکت انواع گوناگون دستگاه‌های بلوک زنی را در کیفیت ممتاز تولید و روانه بازار می‌کند. بدون شک قبل از خرید باید اطلاعاتی درباره دستگاه‌های مختلف بلوک زنی داشته باشید. این آگاهی باعث می‌شود در انتخاب دقیق عمل کنید و دستگاهی مناسب با نیاز خود تهیه نمایید. انواع دستگاه بلوک زن شامل موارد زیر می‌شود:

دستگاه بلوک زن دستی
این دستگاه به صورت دستی کار می‌کند و نیاز به صرف نیروی فیزیکی دارد. با استفاده از بلوک زن دستی در یک شیفت کاری قادر هستید دویست الی سیصد عدد بلوک تهیه نمایید. بلوک زن‌های دستی به صورت دو قالبه و سه قالبه تولید شده اند.

بلوک زن برقی تک موتوره
بلوک زن‌های برقی با استفاده از نیروی برق کار می‌کنند. به این دستگاه بلوک زن سقفی نیز می‌گویند. دلیل آن کاربرد بلوک زن برقی در تولید بلوک سقفی است. ویژگی‌های بلوک زن‌های برقی تک موتوره شامل موارد زیر می‌شود:
●    بلوک زن تک موتوره به صورت ۴ قالبه، ۵ قالبه و ۶ قالبه تولید می‌شود.
●    با استفاده از این دستگاه بلوک‌های سقفی و دیواری تولید می‌کنند.
●    این دستگاه برای حمل آسان در محیط کارگاه به چرخ مجهز است.
●    بلوک زن تک موتوره هر هشت ساعت ۱۵۰۰-۱۰۰۰ بلوک تولید می‌کند.



بلوک زن برقی دو موتوره

بلوک زن برقی دو موتوره محبوبیت زیادی دارد. این دستگاه پرفروش ترین نوع بلوک زن‌های برقی است. ویژگی‌های بی نظیر این دستگاه دلیل محبوبیت آن به شمار می‌روند. بلوک زن برقی دو موتوره توسط بتن سرمد بزرگترین تولید کننده دستگاه بلوک زنی در ایران ساخته می‌شود. این نوع بلوک زن هم به صورت سه فازه و هم در قالب تک فاز تولید شده است. بلوک زن دو موتوره مجهز به الکتروموتور دو و نیم اسب بخار بوده و برای تولید بلوک سقفی و دیواری مورد استفاده قرار می‌گیرد.



با دانش بتن سرمد بهترین‌ها را تجربه کنید
با دانش بتن سرمد می‌توانید کیفیت را تجربه کنید. اگر تا به حال موفق به خرید بلوک زن‌های باکیفیت نشده اید، بتن سرمد در کنار شما خواهد بود. این شرکت بلوک زن‌های مختلفی را تولید و عرضه می‌کند. کیفیت در ساخت بلوک زن در درجه اول اهمیت قرار دارد. استفاده از نیروهای متخصص و تجهیزات روز دنیا به کیفیت بالای محصولات ما منجر شده است.
بتن سرمد در کارگاه‌های مجهز خود به تولید تجهیزات باکیفیت می‌پردازد. قیمت محصولات شرکت به دلیل حذف واسطه‌ها بسیار پایین تر از بازار است. با تهیه مستقیم محصول از تولید کننده قادر هستید خرید ارزان را تجربه نمایید. ارائه خدمات به تمام شهرهای ایران انجام می‌گیرد. بنابراین در هر شهر یا استانی هستید می‌توانید دستگاه مورد نظر را تهیه فرمایید.

کلام آخر
دستگاه‌های بلوک زنی از مهم ترین تجهیزات صنعت عمران به حساب می‌آیند. به دلیل قیمت بالای این دستگاه‌ها دقت در خرید، اهمیت بالایی پیدا می‌کند. دستگاه‌های بلوک زنی انواع گوناگونی دارند. در این مقاله درباره دستگاه‌های مختلف بلوک زنی صحبت کردیم. بتن سرمد برترین تولید کننده دستگاه بلوک زنی در ایران است. شرکت دانش بنیان بتن سرمد اهمیت زیادی به کیفیت محصولات خود می‌دهد. برای همین می‌توانید با خیالی آسوده خرید خود را به انجام برسانید. برای خرید انواع دستگاه‌های بلوک زنی با بتن سرمد تماس حاصل نمایید.
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها