به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ ساعت ۲۳:۰۸
کد مطلب : ۳۶۸۶۰۶

حسرت بزرگ: مانشافت بدون هوملس در جام جهانی

حسرت بزرگ: مانشافت بدون هوملس در جام جهانی
گروه ورزشی: هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، امروز بعد از ظهر در شهر فرانکفورت فهرست نهایی تیم خود برای حضور در جام جهانی قطر را اعلام کرد. نشریه کیکر ساعاتی قبل از اعلام رسمی فهرست مانشافت گفت که نام متس هوملس در این فهرست حضور نخواهد داشت و با اعلام فلیک مشخص شد که این خبر درست بوده است.
هوملس با وجود شایعات تا آخرین لحظه امیدوار بود که به تیم ملی راه پیدا کند. او حتی پریشب بعد از شکست 2-0 تیمش دورتموند مقابل ولفسبورگ در سیگنالی واضح برای هانسی فلیک گفت:" هر نقشی در تیم ملی به من داده شود با تمام قوا تلاش خواهم کرد تا وظیفه‌ام را به بهترین نحو ممکن انجام بدهم". آخرین بازی ملی هوملس به ژوئن 2021 برمی‌گردد؛ بازی‌ آلمان و انگلیس در رقابتهای یورو که به حذف ژرمن‌ها منجر شد.

هوملس در فصل جاری با عملکرد خوب در بوندس‌لیگا و چمپیونزلیگ مدافعانی پیدا کرده بود که معتقد بودند او شایستگی بازگشت به تیم ملی را دارد. اما هانسی فلیک که علاوه بر جام جهانی از همین حالا نیم‌نگاهی هم به رقابتهای یورو2024 که به میزبانی آلمان برگزار می‌شود دارد با مدافعان هوملس هم‌عقیده نیست.
با اینکه فلیک برای دیدار دورتموند و منچسترسیتی که در اتحاد برگزار شد به استادیوم سیتیزن‌ها رفته بود و بعد از بازی گفت از عملکرد هوملس راضی بوده اما او امروز در توضیح علت خط زدن نام او از فهرست مانشافت گفت:" این نتیجه همفکری ما در کادر فنی تیم ملی آلمان بود. داشتن تجربه جام جهانی گذشته خیلی خوب است؛ متس هم شرایط عالی‌ای دارد و در دورتموند خیلی خوب کار کرده ولی ما نیم‌نگاهی هم به آینده داریم و در نهایت تصمیم گرفتیم او را به همراه نبریم بلکه یک بازیکن جوان را به جای او به تیم ملی اضافه کنیم".
برچسب ها: تیم ملی آلمان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها