به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : ۳۶۸۷۴۶

این تیم قطعا قهرمان جام جهانی خواهد شد!

این تیم قطعا قهرمان جام جهانی خواهد شد!
گروه ورزشی: حدود 10 روز تا آغاز مسابقات جام جهانی قطر باقی مانده و مطابق تکرار هر دوره، در این تورنمنت نیز ستاره‌های بزرگی غایب هستند. تیم ملی ایتالیا برای دومین بار در رسیدن به جام جهانی ناکام مانده و مهاجمان گلزنی مانند ارلینگ هالند و محمد صلاح نیز نمی‌توانند در این تورنمنت حضور یابند. در ادامه ترکیب منتخب ستاره‌های غایب در جام جهانی را مرور خواهیم کرد.
جان لوییجی دوناروما
تیم ملی ایتالیا مانند دوره قبل در رسیدن به جام جهانی ناکام ماند تا جیجی دوناروما باز هم نتواند حضور در این تورنمنت را تجربه کند. قرار گرفتن در رتبه دوم مرحله گروهی بعد از تیم ملی سوئیس و شکست غیرمنتظره برابر مقدونیه شمالی در مرحله پلی آف، باعث شد دوناروما و دیگر ستاره‌های تیم ملی ایتالیا جام جهانی قطر 2022 را نیز مانند 2018، از تلویزیون تماشا کنند.

داوید آلابا
ستاره اتریشی رئال مادرید سال گذشته و با لباس رئال مادرید فصلی فوق‌العاده را سپری کرده و فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان شد. اما تیم ملی اتریش در رسیدن به جام جهانی ناکام ماند و داوید آلابا که در اوج دوران ورزشی خود قرار دارد و یک رهبر واقعی در زمین است، این یک ماه را استراحت کرده و آماده درخشش در ادامه فصل در ترکیب رئال مادرید می‌شود.


میلان اشکرینیار
مدافع 27 ساله و اهل اسلواکی اینتر، در یک سال اخیر در کانون اخبار بسیاری بوده است، به‌طوری‌ که هر روز شایعه جدایی میلان اشکرینیار از اینتر شنیده می‌شود. اما بر خلاف رده باشگاهی، در عرصه ملی خبری از درخشش میلان اشکرینیار نیست و در قاره‌ای که کسب سهمیه جام جهانی همیشه دشوار بوده، عجیب نیست که شاعد غیبت این بازیکن در جام جهانی باشیم.

اندرو رابرتسون
بر خلاف رقابت های یورو 2020، اندرو رابرتسون و دیگر بازیکنان تیم ملی اسکاتلند شانسی برای درخشش در جام جهانی 2022 ندارد. هر چقدر فصل گذشته با لباس لیورپول پرخاطره و مملو از موفقیت‌های بزرگ بود، اندرو رابرتسون فصل جدید را چندان خوب شروع نکرده و حالا این یک ماه فرصت خوبی برای ریکاوری و کسب آمادگی برای ادامه فصل برای این مدافع باکیفیت خواهد بود.

خوان کوادرادو
تیم ملی کلمبیا در طول تاریخ روزهای درخشانی را تجربه کرده، اما شرایط در سال های اخیر چندان باب میل این تیم پیش نرفته و رسیدن به جام جهانی تبدیل به رویای بازیکنان این تیم شده است. شرایط در رده ملی مانند عرصه باشگاهی چندان برای خوان کوادرادو خوب پیش نمی‌رود و او نیز مانند دیگر بازیکنان کلمبیا، حسرت شرکت در این جام جهانی را خواهد خورد.

انگولو کانته
یکی از بهترین بازیکنان جام جهانی 2018 و ستاره‌ای که نقش مهمی در قهرمانی تیم ملی فرانسه در این تورنمنت داشت، در ماه‌های اخیر به شدت درگیر مصدومیت بوده و حالا جام جهانی 2022 را نیز از دست داده است. انگولو کانته در این مدت در ترکیب چلسی نیز بازی های زیادی را از دست داده و تیم دیدیه دشان بدون این رهبر مقتدر در مرکز میدان، کار آسانی برای کسب دوباره عنوان قهرمانی در تورنمنت قطر نخواهد داشت.

پل پوگبا
دیگر ستاره خط میانی تیم ملی فرانسه و زوج کانته در میانه میدان، دیگر غایب بزرگ آنها در جام جهانی 2022 خواهد بود. پل پوگبا که در فصل تابستان و در همان روزهای ابتدایی انتقال به یوونتوس مصدوم شد، هر چقدر توانست برای رسیدن به جام جهانی تلاش کرده و حتی شاید باشگاه خود را نیز فدای تیم ملی کرد، اما یک آسیب‌دیدگی جدید باعث شد یکی از ارکان اصلی قهرمانی تیم ملی فرانسه در جام جهانی گذشته، این تورنمنت را با بدشانسی از دست بدهد.

مارکو وراتی
بعد از قهرمانی در رقابت های یورو 2020، کمتر کسی تصور می کرد فاجعه واقعی دوباره برای تیم ملی ایتالیا رخ داده و این تیم شانس حضور در جام جهانی 2022 را از دست بدهد. مارکو وراتی، در اوج دوران ورزشی خود هرگز شانس بازی کردن در مهم‌ترین تورنمنت فوتبالی در رده ملی را پیدا نکرده و مانند دیگر ستاره های آتزوری، باید این جام جهانی را نیز دور از میدان و در خانه تماشا کند.

لوییس دیاز
ستاره مورد علاقه یورگن کلوپ، در یک سال اخیر این‌قدر در ترکیب لیورپول درخشان بوده که تبدیل به بازیکن محبوب هواداران این تیم شده است. اما صعود به جام جهانی با حضور آن همه تیم قدرتمند در قاره آمریکای جنوبی آسان نیست و لوییس دیاز، فرصتی برای درخشش در قطر ندارد.

محمد صلاح
فوق‌ستاره مصری لیورپول پیش از جام جهانی 2018 دچار مصدومیت شدیدی شد و نتوانست در آن تورنمنت چندان درخشان ظاهر شود. اما در یک سال گذشته شانس قهرمانی در جام ملت های آفریقا و در ادامه صعود به جام جهانی از تیم ملی مصر و محمد صلاح توسط سنگال گرفته شد. این بازیکن در طول این یک ماه، می تواند به خوبی استراحت کرده و خود را برای درخشش در نیم فصل دوم با لباس لیورپول مهیا کند.

ارلینگ هالند
گلزن نروژی منچسترسیتی، فصل را در تیم جدیدش به بهترین شکل ممکن آغاز کرده و به قدری آماده است که بسیاری او را یکی از نامزدهای دریافت جایزه توپ طلا در سال 2023 می دانند. اما ارلینگ هالند بدشانس است که مانند او دیگر ستاره چندانی در ترکیب تیم ملی نروژ حضور ندارد و این مهاجم جوان فرصت درخشش و گلزنی در جام جهانی را نخواهد داشت.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها