به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب : ۳۶۸۷۹۹

همسرکشی بی‌رحمانه زیر مشت و لگد شوهر

همسرکشی بی‌رحمانه زیر مشت و لگد شوهر
گروه حوادث: زن ۲۷ساله به نام میترا در حالی در بیمارستان جان داد که آثار جراحت‌های شدیدی روی بدنش مشهود بود. حالا رئیس قوه قضاییه از طرف فرزند کوچک مقتول درخواست دیه از بیت‌المال کرده است.مردی که همسرش را زیر مشت و لگد به قتل رسانده است، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

زن ۲۷ساله به نام میترا در حالی در بیمارستان جان داد که آثار جراحت‌های شدیدی روی بدنش مشهود بود. حالا رئیس قوه قضاییه از طرف فرزند کوچک مقتول درخواست دیه از بیت‌المال کرده است.جسم نیمه‌جان زن جوانی یک سال پیش به بیمارستانی در شرق تهران منتقل شد. او که آثار کبودی روی سر و صورتش نمایان بود به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد، اما ساعتی بعد به خاطر خونریزی شدید داخلی جانش را از دست داد.

همه چیز نشان می‌داد زن جوان به شدت مورد ضرب و جرح قرار گرفته و به همین دلیل هم بیهوش شده است. به همین سبب پلیس تحقیقات خود را آغاز کرد. در این مرحله شوهر این زن به نام قاسم اعتراف کرد همسرش را به قصد کشتن زده است.با افشای این ماجرا مرد خشن تحت بازجویی تکمیلی قرار گرفت.

اعترافات شوهر خشن
متهم گفت: چند سال پیش با میترا ازدواج کردم و حالا یک فرزند دوساله دارم. من از همان ابتدای زندگی شرایط مالی خوبی نداشتم. به همین خاطر مجبور شدم خانه کوچکی را اجاره کنم. بعد از چند ماه خانواده همسرم قول دادند برای حل مشکلات مالی به ما کمک می‌کنند، اما به وعده‌شان عمل نکردند. آن‌ها همیشه سر من منت می‌گذاشتند و من از این ماجرا ناراحت بودم.

او ادامه داد: آن روز من و همسرم سر مسائل مالی با هم درگیر شدیم. میترا حرف‌هایی زد که از شنیدن آن ناراحت شدم. او می‌گفت خانواده‌اش همیشه به ما کمک مالی کرده‌اند؛ اما این‌طور نبود. آن‌ها فقط وعده و وعید می‌دادند و میترا بر سر من منت می‌گذاشت. وقتی دعوا میان ما بالا گرفت کنترل اعصابم را از دست دادم و همسرم را کتک زدم. من وقتی به خودم آمدم که متوجه شدم میترا نیمه‌جان روی زمین افتاده و نمی‌تواند بلند شود. بلافاصله او را به بیمارستان رساندم، اما کار از کار گذشته بود.
 
این در حالی است که پدر مقتول برای دامادش درخواست قصاص کرد و گفت همیشه به او کمک می‌کرد تا زندگی راحتی داشته باشد، اما او در عوض جنازه دخترش را تحویلش داده است.پدر میترا گفت: ما از همان ابتدا می‌دانستیم دامادمان وضع مالی خوبی ندارد به همین خاطر به آن‌ها کمک کردیم تا زندگی‌شان را بسازند. ما خانه‌ای برایشان اجاره کردیم و هر وقت هم که لازم می‌دیدیم به آن‌ها کمک‌های مالی می‌کردیم.
 
او ادامه داد: ما برای رفاه دختر و نوه‌ام این کار را انجام می‌دادیم، اما دامادمان فکر می‌کرد وظیفه‌مان است و از این موضوع سوءاستفاده می‌کرد. من چند ماه قبل وقتی متوجه شدم که قاسم نمی‌تواند کار درستی پیدا کند تصمیم گرفتم مبلغی به او بدهم تا سرمایه‌گذاری کند و برای خودش کار و کاسبی راه بیندازد؛ اما یکباره مشکل مالی برایم به وجود آمد. به دامادم گفتم چند ماه دیگر مبلغ را به او می‌پردازم، اما دامادم از این ماجرا ناراحت شد و هر روز با دخترم دعوا می‌کرد تا به ما فشار بیاورد و پول را زودتر بگیرد.

مرد میانسال ادامه داد: دخترم این موضوع را از ما پنهان کرده و به من و مادرش حرفی نزده بود. در آخرین دعوای آنها، دامادم دخترم را بی‌رحمانه کشت. من از خون دخترم گذشت نمی‌کنم و برای دامادم قصاص می‌خواهم.با این درخواست پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و، چون دختر قربانی دو سال داشت رئیس قوه قضاییه از طرف وی درخواست دیه را مطرح کرد.داماد خشن قرار است در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کند.
مرجع : اعتمادآنلاین
برچسب ها: همسرکشي
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها