به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۳۶۸۹۴۰

۶+۱ ستاره محبوب و ثابت ساپینتو را بشناسید

۶+۱ ستاره محبوب و ثابت ساپینتو را بشناسید
گروه ورزشی: نگاهی به آمار حضور بازیکنان استقلال در ترکیب اصلی این تیم در ۱۱ بازی برگزار شده لیگ برتر مشخص میکند سرمربی استقلال شش بازیکن خود را در هر ۱۱ بازی در ترکیب تیمش به میدان فرستاده و از حضور آنها استفاده کرده است.
سید حسین حسینی با ۹۹۰ دقیقه حضور در ۱۱ دیدار استقلال در لیگ برتر بیشترین تعداد حضور در ترکیب این تیم را به خود اختصاص داده و از این نظر مورد اعتماد ترین بازیکن ساپینتو بوده است.
6+1 ستاره محبوب و ثابت ساپینتو را بشناسید
پس از دروازه بان اصلی استقلال کوین یامگا با ۹۸۰ دقیقه حضور در ۱۱ دیدار استقلال دومین بازیکن مورد اعتماد ساپینتو به شمار می‌رود. سیلوا با ۹۶۲ دقیقه حضور در ترکیب تیم استقلال از این نظر در جایگاه سوم قرار می‌گیرد و پس از این سه نفر به ترتیب روزبه چشمی با ۸۷۵ دقیقه، مهدی مهدی پور با ۸۶۱ دقیقه و آرش رضاوند با ۶۵۹ دقیقه در هر ۱۱ بازی ابتدایی استقلال در این فصل در ترکیب تیم ملی پوشان حضور داشته اند.
شایان ذکر است که به این ۶ بازیکن باید یک نفر را هم اضافه کرد. کسی که تنها در یک مسابقه به علت تنبیه انضباطی از سوی باشگاه غایب بود و او کسی نیست جز عارف غلامی!
6+1 ستاره محبوب و ثابت ساپینتو را بشناسید
مدافع گرگانی آبی پوشان در بین بازیکنانی که در یازده هفته ابتدایی لیگ برتر در ۱۰ مسابقه حضور داشته اند بیشترین تعداد دقایق بازی برای استقلال را با ۹۰۰ دقیقه حضور در ترکیب این تیم به خود اختصاص می دهد. علاوه بر غلامی، مهدی قائدی، جعفر سلمانی، محمد محبی و سجاد شهباززاده دیگر بازیکنانی هستند که در ۱۰ مسابقه استقلال در این فصل به میدان رفته اند.
ناگفته نماند؛ ابوالفضل جلالی مدافع ملی پوش و محبوب کی روش نیز با حضور در ۹ بازی استقلال، از این نظر جزو نفراتی بوده که در اکثر مسابقات این تیم به میدان رفته است هر چند که تعداد دقایق حضورش به نسبت خیلی کم است. جلالی در ۹ بازی این فصلش برای استقلال ۴۷۴ دقیقه یعنی تقریبا با میانگین هر بازی ۵۲ دقیقه برای تیمش به میدان رفته و تنها در ۵ بازی در ترکیب اصلی حضور داشته و تنها در سه بازی (مقابل سپاهان، مس کرمان و نفت مسجد سلیمان) ۹۰ دقیقه برای تیمش به زمین رفته است.
برچسب ها: باشگاه استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها