به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۳۶۸۹۵۶

اسطوره بزرگ دادگاهی شد: اولین جلسه در رم!

اسطوره بزرگ دادگاهی شد: اولین جلسه در رم!
گروه ورزشی: فرانچسکو توتی، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، در سال 2005 در مراسمی به یاد ماندنی و با شکوه در رم، با ایلاری بلاسی، مجری تلویزیون ایتالیایی ازدواج کرد و این زوج صاحب سه فرزند شدند. اما در شرایطی که به نظر می رسید رابطه خوبی بین این دو نفر برقرار است، بلاسی اوایل امسال اعلام کرد که ازدواج 17 ساله آنها به پایان رسیده است. حالا سایت کالچومرکاتو در گزارشی مدعی شد توتی و بلاسی امروز در دادگاه مدنی رم حضور یافته و در مقابل قاضی صحبت کردند.

بلاسی خواستار بازگرداندن تعدادی از کیف های دستی و کفش های طراح شده بود و توتی نیز قصد دارد از طریق دادگاه، ساعت های لوکس خود را پس بگیرد. این ستاره محبوب چندی قبل مدعی شد همسرش بدون اطلاعش به کلکسیون نفیس ساعت های او دسترسی پیدا کرده است. ابتدا و در اوایل بعدازظهر بلاسی به به همراه خواهر و وکیلش سیمئونه وراد دادگاه شد و کمی بعد توتی به همراه وکیلش لورا ماتئوچی نیز به این جمع پیوستند.
این جلسه حدود یک ساعت و 15 دقیقه به طول انجامیده و در شرایط پایان یافت که هیچ یک از این دو نفر تمایلی به اظهار نظر در مورد رای احتمالی دادگاه نداشتند. بدین ترتیب به نظر داستان این زوج محبوب ایتالیایی دیگر به طور قطعی به پایان رسیده و هیچ راه حلی برای بهبود شرایط وجود ندارد.
برچسب ها: فرانچسکو توتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها