به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب : ۳۶۸۹۵۸

گواردیولا: فقط رئال برای قهرمانی در اروپا بازی می‌کند

گواردیولا: فقط رئال برای قهرمانی در اروپا بازی می‌کند
گروه ورزشی: منچسترسیتی بر اساس قرعه‌کشی انجام شده در هفته گذشته باید در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان به مصاف لایپزیش برود. 
این قرعه برای سیتیزن‌ها چندان دشوار به نظر نمی‌رسد، خصوصا که ارلینگ هالند نیز در چند فصل اخیر بارها با این تیم روبرو شده و تجربه بازی برابر این باشگاه آلمانی را دارد و با نقاط ضعف و قوت خط دفاعی آنها آشنا است. 
این تیم بارها در چند فصل اخیر در لیگ برتر به مقام قهرمانی رسیده و حالا تمام تلاشش بر این است که بتواند قهرمانی در لیگ قهرمانان را نیز تجربه کند تا به رویای قدیمی‌اش برسد، رویایی که تمام هزینه‌های چند فصل اخیر برای رسیدن به آن انجام شده است. 

با این حال، گواردیولا که فصل گذشته در یک قدمی رسیدن به فینال و در کمال ناباوری با دو گل دیرهنگام برابر رئال مادرید در نیمه نهایی شکست خورد، معتقد است که شاگردان کارلو آنچلوتی همچنان تنها مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی هستند. 
سرمربی منچسترسیتی در این باره به خبرنگاران گفت:« اگر قهرمان لیگ قهرمانان نشویم چه می‌شود؟ هیچ چیز، فقط قهرمان نشده‌ایم. تنها رئال مادرید است که برای قهرمانی به میدان می‌رود، ما فقط در این رقابت‌ها تلاش می‌کنیم.»
گواردیولا در زمان حضورش در بایرن مونیخ و سیتی موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان نشده و حالا امیدوار است که این فصل با حضور هالند بتواند این طلسم را بشکند و این جام را برای تیمش به ارمغان بیاورد. 
برچسب ها: پپ گواردیولا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها