به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب : ۳۶۸۹۶۹
هربرت هاینر:

سیتی نبود ارلینگ هالند را جذب کرده بودیم

سیتی نبود ارلینگ هالند را جذب کرده بودیم
گروه ورزشی: درخشش ارلینگ هالند در سال های اخیر باعث شد تقریبا اغلب تیم های بزرگ جهان برای خرید این مهاجم جوان اقدام کنند. اما در نهایت باشگاه منچسترسیتی با رقم 60 میلیون یورو در این فصل تابستان با ستاره نروژی و 22 ساله را به خدمت گرفت. بایرن مونیخ نیز علاقه زیادی به جذب ارلینگ هالند داشته و او را به عنوان جانشین روبرت لواندوفسکی در نظر گرفته بود. اما این بازیکن در نهایت راهی لیگ برتر شد و حالا هربرت هاینر اذعان داشت بایرن مونیخ فاصله زیادی تا جذب مهاجم فعلی سیتی نداشته است.

هربرت هاینر گفت: "اگر منچسترسیتی نبود، بایرن مونیخ در آستانه جذب ارلینگ هالند قرار داشت. این بازیکن گزینه مناسبی برای هر باشگاه بزرگی در فوتبال جهان است و ما از بالاتر شانس برای به خدمت گرفتن ارلیمگ هالند در کنار منچسترسیتی برخوردار بودیم.
احتمال قطع همکاری با قطر ایرویز؟ همانطور که در گذشته نیز گفتم، ما بعد از جام جهانی در مورد شرایط حامی مالی صحبت خواهیم کرد. هدف ما این است که همه چیز از طریق مذاکره و شفافیت تغییر کرده و پیش برود. ما همیشه در اینجا به دنبال صحبت متقابل هستیم.
فرم درخشان اریک چوپوموتینگ؟ این نشان می دهد که یولیان ناگلزمان چقدر انعطاف پذیر بوده و مایل به پیشرفت تیمش است. او متوجه شد که باید در این مقطع از فصل باید چه چیزی را تغییر دهد و چوپو موتینگ را در پست مهاجم به یک بازیکن ثابت و همیشگی حاضر در ترکیب، تبدیل کرد."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها