به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب : ۳۶۹۱۴۹
ایتو:

ژاپن باید آلمان و اسپانیا را شکست دهد

ژاپن باید آلمان و اسپانیا را شکست دهد
گروه ورزشی: بازیکن ژاپنی عنوان کرد که این تیم به دنبال رسیدن به یک چهارم نهایی جام جهانی است و باید آلمان و اسپانیا را شکست دهد.به گزارش ایسنا، جونیا ایتو بهترین گلزن دور نهایی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا و دلیل اصلی صعود ژاپن به جام جهانی بود. به همین خاطر فیفا گفت و گویی کوتاه با این ستاره ژاپنی در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر داشته است.
 
احساس شما در مورد مسابقات مقدماتی آسیا که سخت‌تر از حد انتظار بود چیست؟
ما در مرحله نهایی مقدماتی آسیا بازی اول خود را باختیم. سپس عربستان نیز ما را شکست داد و بنابراین ما در پایین‌ترین سطح قرار گرفتیم. با وجود این فکر می کنم ما توانستیم با ایمان و اعتماد به خود جایگاه خود را در جام جهانی رزرو کنیم زیرا حاضر به تسلیم نشدیم و تا انتها به مبارزه ادامه دادیم.

این اولین جام جهانی شما خواهد بود. چه احساسی نسبت به این مسابقات دارید؟
من می خواهم در شرایط خوبی برای مسابقات باشم و تمام تلاشم را برای تیم خواهم کرد.

بیشتر فوتبالیست‌ها بازی در جام جهانی را آرزوی خود می‌دانند. چه حسی از حضور در این رقابت‌ها دارید؟
طبیعتاً همه ما به عنوان فوتبالیست آرزوی جام جهانی را داریم و دوست داریم حداقل یک بار در دوران حرفه‌ای خود آن را تجربه کنیم. بیش از نیمی از جهان جام جهانی را تماشا خواهند کرد و مایه افتخار است که در جام جهانی باشیم.

ژاپن میزبان جام جهانی در سال ۲۰۰۲ بود. می‌دانم که شما در آن زمان کودک بودید. آیا چیزی از آن دوره را به خاطر دارید؟
صادقانه بگویم، من کوچک‌تر از آن بودم که بتوانم چیزهای زیادی را  بفهمم اما قطعا می دانستم که جام جهانی در حال برگزاری است و می دانستم که یک تورنمنت بزرگ است.

چه چیزی از جام جهانی‌های قبلی بیشتر در خاطر شما باقی می‌ماند؟
ضربه ایستگاهی که کیسوکه هوندا برابر دانمارک در آفریقای جنوبی در سال ۲۰۱۰ به ثمر رساند. این برای من شگفت انگیز و فراموش نشدنی بود.

به غیر از ژاپن، چه خاطرات دیگری از جام جهانی به ذهن می رسد؟
سؤال خوبی است. ضربه سر زیدان در فینال جام جهانی ۲۰۰۶ را خیلی خوب به یاد دارم.

در نهایت، حریفان مرحله گروهی خود را چگونه ارزیابی می کنید؟
همه می‌دانند اسپانیا چقدر قدرتمند است و فکر می‌کنم آلمان از نظر مالکیت توپ نسبت به ما برتری خواهد داشت، بنابراین باید روی دویدن سخت و تلاش برای گلزنی در ضد حمله تمرکز کنیم. شخصاً ضدحملات چیزی است که از آن لذت می‌برم. ما حداقل یک چهارم نهایی را هدف قرار داده ایم، بنابراین در هر صورت باید اسپانیا و آلمان را شکست دهیم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها