به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب : ۳۶۹۱۵۸

پیام لاپورتا به مسی: بارسا همیشه خانه تو است!

پیام لاپورتا به مسی: بارسا همیشه خانه تو است!
گروه ورزشی: پرونده مسی و بارسلونا پس از پیوستن او به پاری سن ژرمن بسته نشد و شایعاتی مربوط به برگشت او به این باشگاه از همان فصل اول حضورش در پارک دو پرنس به گوش می‌رسید. 
قرارداد این بازیکن آرژانتینی با باشگاه پی اس جی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و هنوز خبری از تمدید قراردادش با این باشگاه نیست. این در حالی است که مدیران این باشگاه فرانسوی نهایت تلاششان را برای حفظ او به کار گرفته‌اند. 
از سوی دیگر، مدیران بارسا و حتی ژاوی نیز بارها درباره علاقه بسیارشان به همکاری دوباره با او صحبت کرده‌اند و حتی بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی نیز مدعی شده بودند که این ستاره آرژانتینی قرار است در پایان فصل جاری بار دیگر به لالیگا ملحق شود اما هنوز هیچ کدام از این موارد از سوی او تایید نشده است. 
حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، خبر داده است که لاپورتا در پاسخ به این سوال که آیا مسی قرار است در سال 2023 بار دیگر پیراهن بارسا را به تن کند گفته است:« لئو می‌داند که بارسلونا همیشه خانه او خواهد بود.»
مسی پیش از این در طول دو دهه حضورش در بارسا موفق شده بود 672 گل در 778 بازی به ثمر برساند و به برترین گلزن تاریخ لیگ اسپانیا تبدیل شود. حضور او در بارسا شاید خواسته بسیاری از هواداران این تیم نیز باشد که هنوز خداحافظی دردناک او با این باشگاه را به خاطر دارند. 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها