به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۴۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب : ۳۶۹۱۵۹

خشم گواردیولا از ستاره برنتفورد: او نگذاشت ببریم

خشم گواردیولا از ستاره برنتفورد: او نگذاشت ببریم
گروه ورزشی: منچسترسیتی روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس و در آخرین بازی پیش از آغاز جام جهانی 2022 قطر به مصاف برنتفورد رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 
دو تیم تا دقایق پایانی 1-1 مساوی بودند اما این تونی بود که توانست در دقیقه 98 گل پیروزی تیمش را در کمال ناباوری وارد دروازه حریف کند تا برابر سیتی دبل کرده و نقش مهمی را در کسب سه امتیاز ارزشمند این بازی برای تیمش ایفا کرده باشد. 
شکست در این بازی باعث شد که فاصله سیتیزن‌ها با آرسنال که در بازی شب گذشته برابر وولوز به پیروزی رسید در صدر جدول به پنج امتیاز برسد و این باعث ناراحتی شدید گواردیولا شد. 

سرمربی سیتی پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« ما مشکلات زیادی در این بازی داشتیم. نتوانستیم از جلوی زمین پرس کنیم و دلیل این موضوع سبک ارسال توپ از دروازه‌بان برای مهاجم در تیم حریف بود.»
او با اشاره به نقش تونی در شکست سیتی در این بازی اضافه کرد:«ما در این روند نتوانستیم هیچ توپی را به دست آوریم چون وقتی تونی به توپ ضربه می‌زد برای ما دردسرساز می‌شد و وقتی توپ را حفظ می‌کرد و با سه بازیکن در میانه زمین بازی می‌کرد باز هم برای ما دردسرساز بود. سبک بازی او به ما اجازه نداد که بتوانیم مالکیت توپ را بار دیگر به دست آوریم.»
برچسب ها: پپ گواردیولا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها