کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برزیل شانس اول است

رودیگر: قهرمانی آلمان در جام جهانی یک شگفتی است

22 آبان 1401 ساعت 15:54


گروه ورزشی: تنها یک هفته دیگر به شروع جام جهانی 2022 قطر باقیمانده و هیجان از حالا برای فوتبال دوستان شروع شده است. تیم ملی آلمان مثل همیشه از مدعیان قهرمانی محسوب می شود و آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی رئال، معتقد است که تیمی مدعی در این جام خواهند بود.

رودیگر که دومین جام جهانی خود را تجربه می کند، به آاس گفت:«واقعا هیجان انگیز است. در جام جهانی 2018 من هم حضور داشتم ولی همیشه روی نیمکت بودم. جوان بودم ولی حالا رهبر خط دفاعی تیم ملی آلمان هستم. تمام زندگی ام برای رسیدن به چنین مقطعی تلاش کرده ام و حالا کاملا آماده و مهیا برای جام جهانی هستم. در هفته های اخیر ترس از مصدومیت در بسیاری از بازیکنان وجود داشت ولی من هرگز نمی ترسیدم. تمرینات همیشگی ام را انجام دادم و در بازی ها نیز بدون ترس کار کردم. هفته گذشته به مصدومیت مختصری دچار شدم ولی همه چیز خوب و کامل پیش رفت.»
رودریگر در مورد شرایط تیم ملی آلمان گفت:«دوران جدیدی در تیم ملی شروع شده و تیمی قابل اطمینان داریم. در سال 2014 نسلی فوق العاده از فوتبال آلمان قهرمان شدند. تیمی که کروس، گوتزه، شواین اشتایگر و...را در اختیار داشت ولی حالا هم نسل خوبی داریم که توان قهرمانی در جام جهانی را دارد.»


شانس قهرمانی آلمان با هانسی فلیک:«آلمان با هانسی فلیک نیز مثل همیشه یک ماشین پرس است(می خندد). ما عاشق برنده شدن در دوئل ها و پرس کردن حرف هستیم. هرگز نمی توان آلمان را در میان مدعیان قهرمانی قرار نداد ولی با توجه به نتایج ماه های اخیر، می توان گفت که اگر قهرمان شویم، یک سورپرایز و شگفتی خواهد بود. اخیرا نتوانسته ایم خوب و در حد تیم ملی آلمان بازی کنیم. از نظر من شانس اول قهرمانی برزیل است که در فرم بسیار خوبی قرار دارد.»
آلمان با اسپانیا، ژاپن و کاستاریکا همگروه است. رودیگر در مورد رویارویی برابر اسپانیا گفت:«در جام جهانی اگر قصد قهرمان شدن دارید، باید برابر بهترین ها برنده شوید. مهم نیست رقیب‌تان چه نام دارد و باید برنده شوید. اسپانیا تیمی خوب با بازیکنانی بزرگ است ولی ما سه امتیاز را می خواهیم. این جام جهانی می تواند، بهترین جام جهانی تاریخ باشد چون در میانه های فصل برگزار می شود و همه در بهترین فرم قرار داریم. در جام جهانی تابستانی بازیکنان پس از 60 تا 70 بازی در بهترین فرم خود به بازی ها نمی رسند.»


کد مطلب: 369163

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/369163/رودیگر-قهرمانی-آلمان-جام-جهانی-یک-شگفتی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir