به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۳ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۳۶۹۳۴۳

تداوم پایداری جوی تهران تا چهارشنبه

تداوم پایداری جوی تهران تا چهارشنبه
گروه جامعه:براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران تا اواخر روز چهارشنبه( ۲۵ آبان) وضعیت جوی استان پایدار است و با توجه به وزش ملایم باد از میزان آلاینده‌ها کاسته می‌شود همچنین افزایش نسبی دما تا پنجشنبه (۲۶ آبان) پیش‌بینی می‌شود.
 

با بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی مدل‌های پیش‌یابی عددی تا اواخر روز چهارشنبه( ۲۵ آبان) وضعیت جوی استان پایدار است و با توجه به وزش ملایم باد از میزان آلاینده‌ها کاسته می‌شود.ازبعدازظهر چهارشنبه به‌تدریج با نزدیک شدن سامانه بارشی به استان، افزایش ابر و در پاره‌ای مناطق بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

این شرایط طی روزهای پنجشنبه(۲۶ آبان) و اوایل صبح روز جمعه (۲۷ آبان)همچنان ادامه دارد و باعث بارش‌های پراکنده در سطح استان می‌شود. در ارتفاعات بارش‌های پراکنده برف مورد انتظار است.تا پنجشنبه روند افزایش نسبی دما و از صبح جمعه روند کاهش نسبی کمینه دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۷- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.آسمان تهران فردا ( ۲۴ آبان) صاف، گاهی کمی ابری و وزش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (۲۵ آبان) قسمتی ابری و در بعد از ظهر افزایش ابر و در بعضی ساعت‌ها بارش پراکنده و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
برچسب ها: هواشناسی تهران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها