به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۳ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۳۶۹۳۶۰

جزئیات عرضه ۱۹۲ دستگاه دیگنیتی در بورس کالا

جزئیات عرضه ۱۹۲ دستگاه دیگنیتی در بورس کالا
گروه اقتصادی:در بازار امروز بورس کالا ۱۹۲ دیگنیتی در چهار مدل مختلف معامله شد.پس از رقابت بین ۲۸۳ سفارش برای خرید ۴۸ دستگاه «دیگنیتی سفید (تریم قرمز)» توسط بهمن موتور در بورس کالا، سرانجام خریداران با ۴۲.۴۹ درصد رقابت و میانگین قیمت یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون و ۵۳۲ هزار تومان موفق به خرید شدند. قیمت پایه این ماشین ۸۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده بود.
 
همچنین در رقابت خودرویی امروز در بورس کالا، پس از رقابتی شفاف بین ۴۵۵ سفارش برای خرید ۴۸ دستگاه «دیگنیتی مشکی (تریم مشکی)» توسط بهمن موتور در بورس کالا، سرانجام خریداران با ۴۸.۵۵ درصد رقابت و میانگین قیمت ۱ میلیارد و ۲۲۰ میلیون و ۳۱۲ هزار تومان موفق به خرید شدند. قیمت پایه این ماشین ۸۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده بود.

در ادامه پس از رقابت بین ۶۰۶ سفارش برای خرید ۴۸ دستگاه «دیگنیتی مشکی (تریم قرمز)» توسط بهمن موتور در بورس کالا، سرانجام خریداران با ۵۶.۶۳ درصد رقابت و میانگین قیمت ۱ میلیارد و ۲۸۶ میلیون و ۷۰۸ هزار تومان موفق به خرید شدند. قیمت پایه این ماشین ۸۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده بود.در نهایت پس از رقابت بین ۴۴۸ سفارش برای خرید ۴۸ دستگاه «دیگنیتی سفید (تریم مشکی)» توسط بهمن موتور در بورس کالا، سرانجام خریداران با ۴۴.۳۱ درصد رقابت و میانگین قیمت ۱ میلیارد و ۱۸۵ میلیون و ۴۶۸ هزار تومان موفق به خرید شدند. قیمت پایه این ماشین ۸۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده بود.
مرجع : بازار
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها